کد خبر: ۱۳۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش خبر خودرو ،همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر گروه بهمن طرح جایگزینی وانت بارهای فرسوده بین سالهای 54 تا64 شمسی ومعادل میلادی آنرا آغازنمود.

گروه بهمن وانت بارهای فرسوده را نوسازی می کند

به گزارش خبر خودرو ،همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر گروه بهمن طرح جایگزینی وانت بارهای فرسوده بین سالهای 54 تا64 شمسی ومعادل میلادی آنرا آغازنمود.

مدیر ارتباطات گروه بهمن با بیان این مطلب که این طرح شامل کلیه وانت بارهای فرسوده قابل تردد می شود گفت:متقاضیان می توانند وانت بارهای فرسوده خودرا فقط از طریق نمایندگیهای مجاز گروه بهمن و طی نمودن فرایند اداری و تشریفات قانونی امحاء و اسقاط وانت فرسوده از یک دستگاه وانت مزدا 2000 به عنوان خودرو جایگزین بهره مند گردند.

امینی خویی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت: طرح مزبور شامل کلیه وانت بار های فرسوده ای می شود که مورد تایید ناجا و قابل تردد با پلاک ملی هستند و سند وانت این دسته از متقاضیان باید به صورت قطعی یا وکالت بلا عزل باشد که این دسته از مالکین مجاز به ثبت نام در نمایندگیهای گروه بهمن می باشند..

وی افزود:متقاضیان پس از ثبت نام از سوی مراکز اسقاط مجازکه تحت نظارت ستاد نوسازی ناوگان حمل ونقل فراخوان گردیده اند و همزمان با ارائه و تحویل اسناد مالکیت،وانت فرسوده خود را جهت امحاء واسقاط تحویل مراکز تعیین شده داده ودر پایان ودر صورت تایید کارشناسان راهور ناجا گواهی اسقاط را دریافت مینمایند.

وی در خصوص تسهیلات این طرح گفت:برابر هماهنگی های به عمل آمده به این دسته از متقاضیان تسهیلات 10 میلیون تومان با باز پرداخت 60 ماهه تحویل از سوی بانک ملی پرداخت گردیده که در همین راستا و پس از اخذ گواهینامه اسقاط متقاضی به نمایندگی محل ثبت نام مراجعه و پیش فاکتور جهت ارائه به بانک را دریافت می نماید.همچنین مبلغ ما به التفاوت خودروی جایگزین انتخابی متقاضی ،به مبلغ تسهیلات افزوده و به حساب اعلام شده گروه بهمن درج می گردد.

امینی خویی درپایان گفت:هرگونه تغییرات در ارکان اصلی وانت بارهای فرسوده پس از ثبت نام ممنوع بوده و چنانچه حد فاصل زمان ثبت نام و فراخوان تغییری در ارکان اصلی اعم از شاسی و موتور توسط متقاضی و بدون هماهنگی و اخذ تاییدیه از سوبی پلیس راهور ناجا متقاضیان را دچار مشکل و فرایند اداری را دچار وقفه می نمایند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"