کد خبر: ۱۹۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۱
به گزارش خبر خودرو ، رئیس امور حمل و نقل عمومی منطقه آزاد قشم ضمن اشاره به عمر ناوگان حمل و نقل در این شهر گفت : به علت شرجی بودن آب و هوای شهر قشم و همچنین وجود دریا در اطراف شهر ، عمر خودرو ها پایین است .

استقبال از طرح تعویض خودروهای فرسوده در قشم

به گزارش خبر خودرو ، رئیس امور حمل و نقل عمومی منطقه آزاد قشم ضمن اشاره به عمر ناوگان حمل و نقل در این شهر گفت : به علت شرجی بودن آب و هوای شهر قشم و همچنین وجود دریا در اطراف شهر ، عمر خودرو ها پایین است . 

رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود :  در راستای طرح تعویض خودروهای فرسوده مشکلاتی همچون نوسانات نرخ ارز و وجود تحریم ها و افزایش قیمت خودرو ها ، روند نوسازی را با کندی مواجه کرده است . طی مصوبه ای که از سوی سازمان مناطق آزاد به تاکسیرانی اعلام شده است خودرو های تولید داخل اجازه تردد در سازمان تاکسیرانی را ندارند .

وی گفت : ساماندهی خطوط و نوسازی در بخش تاکسیرانی در قشم به دلیل وجود قطب گردشگری و توریستی این شهر از اهمیت به سزایی برخوردار است .

وی اظهار داشت: طی اعلام این سازمان برای نوسازی خودروهای فرسوده با خودروهای داخلی سمند و پژو ، تعداد 250 نفر ثبت نام کرده اند اما متاسفانه طی بخش نامه ای تردد خودرو های تولید داخل در شهر برای سازمان تاکسیرانی ممنوع اعلام شده و تنها خودرو های کرولا و هیوندا اجازه تردد دارند و در همین راستا نیز هیچ گونه تسهیلاتی به سازمان ارائه نشده است.

رحیمی در پایان ضمن اشاره به مزیت های نوسازی خودرو ها در جزیره گفت : کاهش تصادفات درون شهری و جاده ای و راحتی مسافران جهت جذب توریست در بخش توریستی و گردشگری از مهمترین اهداف این طرح است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"