کد خبر: ۱۹۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
گروه بین الملل: آمارها نشان می دهد که تویوتا بیش از هر خودروساز دیگری در جهان در سال 2012 اقدام به فراخوان خودرو نموده است.

تویوتا رکورد فراخوان های سال 2012 را شکست

گروه بین الملل: آمارها نشان می دهد که تویوتا بیش از هر خودروساز دیگری در جهان در سال 2012 اقدام به فراخوان خودرو نموده است.

به گزارش خبر خودرو، همچنین گفته می شود که تعداد فراخوان های تویوتا در میان فعالیت چهار سال اخیر خودروسازان حاضر در بازار آمریکا نیز بی سابقه بوده است.

آمارها نشان می دهد که در سال گذشته بیش از 16.2 میلیون دستگاه خودرو فراخوان شد که در مقایسه با سال 2011 رشدی 4.5 درصدی را نشان می دهد.

با این وجود تعداد پویش های فراخوان در سال گذشته از 593 عدد سال ر2011 و 600 عدد سال 2004 به تعداد 587 عدد رسید.

مهم ترین دلایل فراخوان های این مدت مربوط به نقص سامانه کیسه هوا ، احتمال آتش سوزی ، پوسیدگی و احتمال واژگون شدن خودروها بوده است.

شان کین – مدیر اداره تحقیقات و راهبردهای ایمنی – گفت : خودروسازان تلاش دارند تا قبل از انباشته شدن شکایات سریعا اقدام به فراخوان کنند ولی با این حال دیده شده که گاها شرکت ها به انجام این کار مایل نبوده اند.

تویوتا در سال گذشته بیش از هر خودروساز دیگری اقدام به فراخوان خودرو کرد و همچنین به دلیل تاخیر در گزارش آن ها به مقامات دولتی آمریکا با رقم جریمه بی سابقه 17.35 میلیون دلاری مواجه شد.

تویوتا در سال 2013 حدود 7.43 میلیون دستگاه خودرو را عمدتا به دلیل مشکل پدال هایشان جمع آوری کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"