کد خبر: ۲۱۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
به گزارش خبرخودرو،محمدعلی قادری، معاون بازاریابی و فروش سایپا از آغاز پیش فروش تیبا2 در آینده نزدیک خبر داد و گفت: "با برنامه ریزی های انجام شده پیش فروش تیبا2 در آینده نزدیک آغاز می شود.

پیش فروش تیبا2 به زودی در نمایندگی های سایپا

به گزارش خبرخودرو،محمدعلی قادری، معاون بازاریابی و فروش سایپا از آغاز پیش فروش تیبا2 در آینده نزدیک خبر داد و گفت: "با برنامه ریزی های انجام شده پیش فروش تیبا2 در آینده نزدیک آغاز می شود.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: در پی تبلیغات برندی اولیه که انجام شد این سوال در ذهن مشتریان نقش بسته بود که از چه زمانی پیش­فروش این خودرو آغاز می­شود و به همین دلیل تماس­های مکرر از مشتریان داشتیم. در ضمن علاوه بر تیبا 2 قرار است سه محصول جدید هم در پارس خودرو عرضه شود."

وی افزود : "پیش­فروش اعتباری محصولات سایپا حدود سه هفته است که شروع شده و ظرفیت تحویل شهریورماه تکمیل است و در حال حاضر، پیش­فروش اعتباری و تحویل مهرماه و نیمه­دوم سال شروع شده است. علاوه بر پیش­فروش اعتباری، فروش به روش لیزینگی، فروش و تحویل فوری و همچنین فروش با تسهیلات رایان سایپا به قوت خود باقی است و این روش­های فروش تسهیلاتی سایپا، قطع نخواهد شد و از طریق لیزینگ رایان سایپا ادامه خواهد داشت."

قادری خاطرنشان کرد : "سایپا حدود دو ماه ونیم در عرضه و فروش خودرو وقفه داشت که از اواسط بهمن­ماه شروع شده بود و از اوایل اردیبهشت­ماه این مشکل مرتفع شد و با توجه به تعیین­تکلیف قیمت­ها از سوی شورای رقابت، در حال حاضر فروش محصولات سایپا از استقبال خیلی خوبی برخوردار است و  هم از پیش­فروش­ها و هم از فروش­های نقدی و تسهیلات، استقبال خوبی شده است. با توجه به وقفه­ای که در تولید به وجود آمده و با عنایت به این که سال گذشته میزان تولید خیلی کاهش یافت، در حال حاضر، مهم­ترین چالش پیش رو بازگرداندن خط تولید به روال عادی است."

قادری در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای سایپا گفت: "فعلا در مورد دو خودروی پارس تندر و مگان، با تاخیر مواجه شده­ایم که البته تحویل این خودروها جریان دارد؛ تولید مگان هم از هفته جاری دوباره آغاز شده و امیدواریم به زودی به روال عادی بازگردد. در تحویل مابقی محصولات هیچ مشکلی نداریم و در حال عرضه هستیم."

قادری در ادامه از تأمین خودرو برای سازمان تاکسیرانی خبر داد و گفت: "در سال­جاری سایپا با تعامل با سازمان تاکسیرانی نسبت به توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی اقدام خواهد کرد."

وی با اشاره به این که سایپا بحران را به صورت جدی پشت سر گذاشته و در حال بازگشت به روال عادی است، تصریح کرد: "گروه سایپا به آخرین قیمت­های شورای رقابت تمکین کرده و در حال عرضه خودرو با این قیمت­ها است و تمام افرادی که از 23 بهمن به بعد ثبت­نام کرده­اند،  تفاوت قیمت برای آن­ها محاسبه می­شود و به آنان عودت داده خواهد شد. در گروه رنو نیسان و پارس تندر هم براساس آخرین قیمت­های شورای رقابت و سازمان حمایت، به عرضه و فروش ادامه خواهیم داد و در دعوت­نامه­ها هم درج شده است که اگر احیانا کاهش قیمتی اعلام شود، تفاوت قیمت به خریداران عودت داده خواهد شد ولی با توجه به این­که این خودروها به روش CKD تولید می­شوند و بخش تورمی آن­ها نسبت به خودروهای با ساخت داخل بالا، متفاوت است، نوع قیمت­گذاری آن هم تفاوت خواهد داشت. با این وصف، سایپا فعلا براساس همان آخرین قیمت­های سازمان حمایت، به فروش و عرضه محصولات ادامه می­دهد."

قادری در خصوص پاسخگویی به مشتریان گفت: "ما با تمام توان به دنبال این هستیم که پاسخگویی به مشتریان را در بخش امور مشتریان سایپایدک­(CRM) متمرکز کنیم. به این ترتیب دیگر لازم نیست مشتریان برای دریافت پاسخ به بخش­های مختلف در سایپا مراجعه کنند و امیدواریم حداکثر تا پایان خردادماه بتوانیم حوزه­های مختلف مثل رایان، سایان، امداد، سایپایدک، لیزینگ و ستکو و ... را طوری با فروش هماهنگ کنیم که انسجام رفتاری در پاسخگویی به مشتری در سایپا شکل بگیرد. برای همین پاسخگویی به مشتری  را در امور مشتریان سایپایدک متمرکز کرده­ایم."

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"