کد خبر: ۲۵۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، شرکت حمل و نقل ریلی رجا ، واگن حمل خودرو در مسیر اهواز - مشهد و بالعکس را برای تسهیل بیشتر امور متقاضیان سفر با قطار راه‌اندازی کرد.

واگن حمل خودرو در مسير اهواز – مشهد راه‌اندازي شد

به گزارش خبرخودرو، شرکت حمل و نقل ریلی رجا ، واگن حمل خودرو در مسیر اهواز - مشهد و بالعکس را برای تسهیل بیشتر امور متقاضیان سفر با قطار راه‌اندازی کرد.

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی قطارهای شرکت رجا با اعلام این خبر گفت : ظرفیت این واگن در هر مسیر 5 خودرو و قیمت بلیت یک طرفه آن برای هر خودرو یک میلیون و 750 هزار ریال و بلیت دوطرفه سه میلیون و 500 هزار ریال است.

علیرضا سلیمانی با اعلام این که خریداران بلیت حمل خودرو حتماً نوشته های بلیت را به دقت کنترل کنند و ساعت تحویل خودرو را در مبدأ در نظر داشته باشند گفت: خدمت جدید برای استفاده متقاضیان سفر با قطار از خودروی شخصی در مسیر شهر مقصد است که از لحاظ اقتصادی نیز استفاده از واگن‌های حمل خودرو به صرفه‌تر و مهمتر از آن ایمن‌تر است.

وی خاطر نشان کرد: با اضافه شدن واگن حمل خودرو در مسیر اهواز – مشهد، در حال حاضر این تسهیلات برای مسافران در 14 مسیر ریلی کشور ارائه می‌شود.

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی شرکت رجاء اظهار داشت : خدمات حمل خودرو شخصی به همراه قطارهای مسافری در محورهای تهران – مشهد، تهران – شیراز، شیراز – مشهد، تهران – اهواز، تهران – تبریز، تهران – یزد، تهران – کرمان، اصفهان – بندرعباس، تهران – بندرعباس، یزد – مشهد، بندرعباس – مشهد، تهران – زاهدان، کرمان – مشهد و تبریز - مشهد ارائه می شود .

وی تأکید کرد: با استقبال هموطنان از این خدمات، سرویس‌ها در مسیرهای پرتقاضا اضافه می شود و در صورت کاهش تقاضا

با توجه به هزینه‌ها مجبور به حذف واگن‌های حمل خودرو در مسیرهای کم‌تقاضا خواهیم بود.

سلیمانی گفت: هموطنان گرامی برای اطلاعات بیشتر در باره نحوه خرید بلیت واگن‌های حمل خودرو در مسیرهای مختلف، روزهای حرکت، بهای بلیت این نوع واگن‌ها و ... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجاء به نشانی www.raja.ir ، با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری این شرکت از طریق تلفن 1539 تماس بگیرند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"