کد خبر: ۲۷۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳

آغاز مجدد طرح جایگزینی خودروهای فرسوده توسط گروه خودروسازی سایپا

به گزارش خبرخودرو ، گروه خودروسازی سایپا در راستای تاکید دولت محترم مبنی بر جایگزینی خودروهای فرسوده در کشور و کمک به کاهش آلایندگی به ویژه در کلان شهرها، پس از وقفه ای مقطعی، مجدداً طرح جدید جایگزینی خودروهای فرسوده را در دستور کار خود قرار داده است.

مهندس حسن عموزاده- قائم مقام گروه سایپا- در این باره گفت: گروه سایپا که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، همواره پیشرو بوده و در سال 1383 به عنوان نخستین شرکت خودروساز، اقدام به نوسازی خودروها نمود، در سال جاری مجدداً درصدد است انواع محصولات سواری و وانت خود از قبیل محصولات خانواده X100، تیبا، وانت نیسان و وانت 151را با تسهیلات مناسب و سود مشارکت جذاب، جایگزین خودروهای فرسوده نماید.

وی گفت : عرضه خودروهای آپشنال با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه نظیر

بسته های خدماتی کارت طلایی و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت تحویل فوری خودروها از جمله مزایایی است که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه سایپا مدنظر قرار گرفته است.

عموزاده افزود: طی چند سال اخیر، علیرغم مشکلاتی که پیش روی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده قرار گرفت، گروه خودروسازی سایپا همواره شعار دوستدار محیط زیست را سرلوحه کار برنامه های خود قرار داده و در این طرح، از آغاز آن تاکنون، رتبه اول را در خروج خودروهای فرسوده به خود اختصاص داده است؛ به طوریکه در سال 91، بالغ بر 86% و در سال 92، 65% کل خودروهای فرسوده اسقاط شده کشور، توسط گروه سایپا جایگزین گردیده است.

با توجه به اینکه در حال حاضر حدود 1.000.000 دستگاه خودروی فرسوده در کشور در حال تردد هستند، گروه سایپا در نظر دارد با سیاستگذاری های دقیق، زمینه مناسبی جهت جایگزینی این خودروها با خودروهای جدید فراهم نماید. براساس این طرح، تمام نمایندگی های سایپا در سراسر کشور، به پذیرش درخواستهای متقاضیان اقدام خواهند نمود. جزئیات طرح مذکور متعاقباً به اطلاع هموطنان گرامی خواهد رسید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"