کد خبر: ۲۷۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳

آغاز تحویل خودرو وانت دوکابین ریچ به مشتریان

به گزارش خبرخودرو ؛‌ تحویل خودرو وانت دوکابین ریچ به مشتریان توسط شرکت پارس خودرو آغاز شد.

مهندس آقای محمدی – مدیر عامل شرکت پارس خودرو در حاشیه مراسم تحویل خودروی وانت ریچ دوکابین این شرکت با اشاره به تولید محصولات متنوع  در پارس خودرو گفت: این شرکت با تولید و عرضه محصولات متنوع به بازار که از لحاظ کیفی براساس گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در رتبه نخست باکیفیت ترین ها قرار دارند، جایگاه ویژه ای در صنعت خودروسازی کشور دارد.

وی افزود: خودرو پارس تندر شرکت پارس خودرو که باکیفیت ترین خودرو تولیدی در بین خودروهای همکلاس خود است مطابق با استانداردهای تعیین شده تولید می شود. همچنین خودرو وانت ریچ شرکت پارس خودرو نیز بر اساس همین استانداردها تولید و به بازار کشور عرضه شده است.  

وی در خصوص مشخصات فنی وانت دوکابین ریچ تاکید کرد: این خودرو دارای سیستم استاندار یورو4 بوده و مجهز به سیستم OBD (سیستم کنترل کاهش آلاینده های خودرو) است که این محصول شرکت پارس خودرو درحال حاظر در بین خودروهای تولید داخل کشور جزو برترین ها در ارایه بهترین امکانات به مشتریان عزیز است.

مهندس آقا محمدی با اشاره بر اهمیت خدمات پس از فروش تصریح کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در خصوص ارائه  خدمات پس از فروش برای خودرو وانت ریچ سعی شده این محصول در بالاترین سطح خدمات پس از فروش  در اقصی نقاط کشور در اختیار مشتریان قرار گیرد.

گفتنی است؛ صبح امروز و طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت پارس خودرو اولین سری از خودرو وانت ریچ دوکابین به طور رسمی به مشتریان سازمانی این شرکت تحویل داده شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"