کد خبر: ۲۸۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳

آغاز تولید آزمایشی مینی بوس آرین در ایران خودرو دیزل

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز تولید آزمایشی مینی بوس آرین در این شرکت خبر داد و گفت : در حال حاضر تولید آزمایشی مینی بوس آرین آغاز و تاکنون 20 دستگاه از این محصول تولید شده است.

مهدی یونسیان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به برنامه ریزی تولید 500 دستگاه مینی بوس آرین تا پایان امسال افزود : هم اکنون این محصول در مرحله دریافت COP(تطابق تولید ) و اخذ مجوز استاندارد و شماره گذاری است.

وی همچنین در خصوص روند تولید کشنده فوتون گفت : در حال حاضر مقدمات تولید این محصول فراهم و قطعات CKD ارسال و در حال ترخیص از گمرک است به همین جهت به زودی تولید این محصول آغاز می شود .

وی در ادامه به برنامه تولید وانت پیکاپ بنزینی در این شرکت پرداخت و اظهار داشت :  با توجه به فراهم گردیدن شرایط تولید و دريافت CKD به زودی خط تولید پیکاپ بنزینی نیز راه اندازی می شود.

وی تعهد تولید این محصول را 400 دستگاه عنوان کرد و افزود : بر اساس تعهد 400 دستگاهی تولید پیکاپ بنزینی ، هم اکنون سفارش گذاری ها انجام و به مرور تولید این محصول آغاز خواهد شد.

وی همچنین در خصوص روند تولید وانت پیکاپ دیزلی گفت : تا کنون 600 دستگاه از این محصول تولید و تحویل متقاضیان شده است.

وی در ادامه با توجه به طی مراحل نهایی ايجاد امكان تولید ون بنزینی گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تولید این محصول در بهمن ماه آغاز می شود .

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل همچنین از برنامه ريزي براي تولید دو محصول جدید ون گازسوز و اتوبوس گاز سوز در این شرکت خبر داد و گفت : در حال حاضر ايجاد امكان تولید ون گازسوز و اتوبوس گاز سوز در دستور کار شرکت ایران خودرو دیزل قرار گرفته است .

یونسیان تصریح کرد : پیش بینی می شود این دو محصول  ظرف سال آینده تولید و عرضه شوند البته هم اکنون بررسي لازم براي ايجاد امكان توليد اين محصولات  آغاز شده و در انتظار دریافت مشخصات فنی این محصولات توسط سازمانهاي ذيربط هستیم.

وی طراحی این اتوبوس گازی را توسط مهندسان داخلی عنوان کرد و گفت : این اتوبوس 12 متری به نحوی طراحی شده که امکان تولید نوع دیزلی و نوع گازی آن فراهم است.

وی همچنین از نهایی شدن پروژه تولید کامیونت 614 خبر داد و گفت : هم اکنون تولید این محصول در مرحله نهائي نمونه سازی است و حداکثر ظرف دو ماه آینده توليد آزمايشي آن آغاز خواهد شد .

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"