کد خبر: ۲۹۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، مديرعامل سايپايدك گفت: فرهنگ خدمت رساني و تكريم مشتري در شبكه نمايندگي‌هاي سايپا جاري شده اما تاكيد ما بر اين است كه بايد از اين حد هم فراتر برويم به طوري كه با تقويت اين فرهنگ، احترام به كرامت انساني مشتريان مورد توجه ويژه قرار گيرد.

فرهنگ خدمت و تكريم مشتري بايد در شبكه نمايندگي‌ها تقويت شود

به گزارش خبر خودرو، مديرعامل سايپايدک گفت: فرهنگ خدمت رساني و تكريم مشتري در شبكه نمايندگي‌هاي سايپا جاري شده اما تاكيد ما بر اين است كه بايد از اين حد هم فراتر برويم به طوري كه با تقويت اين فرهنگ، احترام به كرامت انساني مشتريان مورد توجه ويژه قرار گيرد.

مهندس مصطفي وحيدزاده در نشستي با مديران نمايندگي‌هاي استانهاي خوزستان و ايلام در اهواز، با بيان اين مطلب اظهار داشت: استانهاي ايلام و خوزستان پيشتاز دفاع مقدس بودند به طوري كه اين دو استان شهداي گرانقدر بسياري را براي تامين امنيت و آسايش مردم تقديم انقلاب كردند. در واقع امنيت امروز ما مرهون تلاش و ايثار مردم اين منطقه است.

وي ادامه داد: به منظور رفع مشكلات نمايندگي‌ها، كارگروهي در دو استان ايلام و خوزستان تشكيل مي‌شود تا فرآيند رسيدگي و حل مشكلات سريعتر انجام شود.

مديرعامل سايپايدك با اشاره به اينكه نام و نشان نمايندگي‌ها با برند سايپا گره خورده است، افزود: به همين دليل كنترل و نظارت مديران نمايندگي بر عملكرد زير مجموعه خود از اهميت بالايي برخوردار است.

مهندس وحيدزاده در ادامه سخنانش، نقش صنعت خودرو در توليد و اشتغال را يادآور شد و گفت: البته در اين زمينه ايرادها و مشكلاتي وجود دارد كه با تلاش و جديت در انجام كارها مي‌توانيم جايگاه خودروسازي را در صنعت كشور ارتقا دهيم.

وي افزود: شبكه نمايندگي‌ها در سالهاي اخير با وجود مشكلات فراواني كه براي سايپا وجود داشت، وفاداري خود را ثابت كردند و در كنار گروه سايپا به تلاش براي رفع مشكلات پرداختند كه اين اقدام آنها قابل تقدير است.

مديرعامل سايپايدك با تاكيد بر ضرورت توجه بيشتر شبكه به كسب و كارهاي جديد  فاصله گرفتن از روش‌هاي سنتي در ارائه خدمات، گفت: كارت نارنجي از جمله مواردي است كه قابليت رشد دارد و مي‌تواند به تحول كسب و كار و اقتصاد نمايندگي‌ها كمك كند. همچنين تمركز بيشتر بر فروش قطعات يدكي به ويژه در بازارچه‌هاي مرزي ايلام و خوزستان مي‌تواند حاشيه سود خوبي براي فعاليت نمايندگي‌ها ايجاد نمايد.

مهندس وحيدزاده با اعلام اينكه دفتر منطقه‌اي خوزستان به زودي راه‌اندازي خواهد شد، بر ضرورت توجه بيشتر به نمايندگي‌هاي فعال در مناطق محروم و حمايت از آنها تاكيد كرد.

لازم به ذكر است در اين نشست، نمايندگي‌هاي استان‌هاي ايلام و خوزستان در سخنان جداگانه‌اي برخي از مشكلات و چالش‌هاي پيش روي نمايندگي‌ها را مطرح كردند و با دستور مديرعامل سايپايدك مقرر شد كارگروه ويژه‌اي با حضور مديران و كارشناسان سايپايدك و مديران نمايندگي‌ها براي رسيدگي به اين مشكلات تشكيل شود و نتايج آن در اختيار نمايندگي‌ها قرار گيرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"