کد خبر: ۳۳۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل بیمه "ما" از کشف تقلب ۴۰۰ میلیون تومانی بیمه گذاران خبر داد.

جزئیات تقلب ۴۰۰ میلیونی در یک شرکت بیمه گر

به گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل بیمه "ما" از کشف تقلب ۴۰۰ میلیون تومانی بیمه گذاران خبر داد. 

مجید صفدری با بیان اینکه دو کارمند این شرکت در حین بررسی خسارت بیمه شخص ثالث به تقلب و ساختگی بودن تصادف پی برده اند، افزود : کروکی تهیه شده در این پرونده ساختگی بود و  پس از کشف این تقلب 400 میلیون تومانی، مکاتبات لازم با قاضی دادگاه انجام و مدارک و مستندات مربوطه ارایه شده است.

وی ادامه داد: باندهایی در کشور وجود دارند که با صحنه سازی بین خودروها از بیمه نامه های ثالث و سرنشین خودروها استفاده می کنند ئو با توجه به منافذی که در بیمه نامه های ثالث و بدنه وجود دارد تقلب هایی در این بخش انجام و خسارات غیرواقعی پرداخت می شود.

صفدری درباره راهکار جلوگیری از تقلب در صنعت بیمه، گفت: اتصال شرکت های بیمه به یکدیگر و ایجاد منابع اطلاعاتی متمرکز از راهکارهای جلوگیری از تقلب است ضمن آنکه با شناسایی مشتری هایی که در فهرست سیاه شرکت ها قرار دارند می توان از صدور بیمه نامه برای آنها جلوگیری کرد.

مدیرعامل بیمه ما با تاکید بر اینکه، سیستم های اطلاعاتی شرکت های بیمه باید به یکدیگر متصل شوند تا در زمان صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت بتوان از تقلب ها جلوگیری کرد، افزود: باید در زمان صدور بیمه نامه های شخص ثالث همانند شبکه بانکی کدهایی به صورتی سلسله ای در نرم افزار شرکت ها ثبت و براساس آن تصادف به سایر شرکت ها اعلام شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"