کد خبر: ۳۶۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل از کسب مقام اول این شرکت در بخش جانبی هفتمین مسابقه ملی بهره وری خبر داد.

بهمن دیزل برای سومین بار مقام نخست مسابقه ملی بهره وری را کسب کرد

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل از کسب مقام اول این شرکت در بخش جانبی هفتمین مسابقه ملی بهره وری خبر داد.

میر حکیم حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت:جشنواره ملی بهره وری از دو بخش اصلی و جانبی تشکیل شده که بخش اصلی شامل بهره وری نیروی کار، سرمایه و کل عوامل است و در بخش جانبی نیز فروش سرانه و درصد حاشیه سود خالص بررسی می شود و شرکت بهمن دیزل موفق به کسب رتبه اول بخش جانبی هفتمین مسابقه ملی بهره وری و جایزه بهترین عملکرد شش ساله در شاخص های بهره وری کل عوامل، سرمایه و رقابت پذیری نیروی کار شد.

وی در ادامه افزود: دبیرخانه جشنواره در بخش صنعت خودرو عملکرد چندین شرکت را مورد ارزیابی قرار داد که این ارزیابی بر اساس شاخص سال های 88 الی  93 می باشد که شرکت بهمن دیزل برای سومین سال مقام نخست را در بخش جانبی و در بخش اصلی نیز رتبه دوم را کسب نموده است.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل گفت: تلاش شرکت بر این است که محصولات خود را از نظر کیفی ارتقا داده و نمرات منفی تولیدات خود را کاهش دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: محصولات شرکت بهمن دیزل در بخش خودروهای سنگین در جایگاه اول قرار دارد بنابراین تلاش شرکت حفظ این جایگاه و در عین حال بهبود کیفیت محصولات و ادامه این روند در سال 95 است.

میرحکیم حسینی خاطرنشان کرد: کسب مقام اول در سه دوره مسابقات اخیر نشان می دهد که شرکت بهمن دیزل در بحث شاخص بهره وری وضعیت مطلوبی داشته و درصدد است که بتواند این روند را ادامه داده و شرایط شاخص ها را در آینده بهبود بخشد.

وی در پایان افزود: امیدواریم در آینده نزدیک حداقل دو محصول جدید را به سبد محصولات خود اضافه نماییم و همچنین لازم به ذکر است شرکت بهمن دیزل در سال جاری موفق به تولید محصولات مینی بوس سحر جدید و کامیونت 5.2 تن مدل NKR 77 شد و  همچنان در جهت تدوین برنامه بر مبنای تولید بیشتر و افزایش فروش است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"