کد خبر: ۴۵۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: کیا هفته گذشته به صورت دیجیتالی از Morning مدل 2017 در کره جنوبی رونمایی کرد که در دیگر بازارهای جهانی با نام پیکانتو شناخته می شود.

اطلاعات کامل کیا پیکانتو مدل 2017 منتشر شد

گروه بین الملل: کیا هفته گذشته به صورت دیجیتالی از Morning مدل 2017 در کره جنوبی رونمایی کرد که در دیگر بازارهای جهانی با نام پیکانتو شناخته می شود.

به گزارش خبرخودرو، به تازگی جزئیات ویژگی های این خودروی جدید قبل از عرضه بومی آن در 17 ژانویه، اعلام شده است.

کیا پیکانتو مدل 2017 در پنج نسخه Basic Plus، Deluxe، Luxury، Prestige و Lady عرضه خواهد شد. نسخه پایه Basic Plus این خودرو دارای کابین خاکستری، فرمان حساس به سرعت، فرمان قابل تنظیم و سیستم صوتی دو بلندگو با aux و USB است. تجهیزات ایمنی این خودرو شامل کیسه هوای جلو و کیسه هوای کناری است.

نسخه Luxury این خودرو از رینگ های آلیاژی 14 اینچی، جلوپنجره کرومی، دستگیره های در کرومی، آینه های تاشوی برقی، تودوزی مشکی، فرمان و اهرم دنده با روکش چرمی، صندلی های چرمی با عملکرد گرم شونده برای صندلی های جلو، کنترل های صوتی روی فرمان و اتصال بلوتوثی بهره می برد.

نسخه Prestige پیکانتو دارای آینه های هم رنگ بدنه با تنظیم برقی و گرمایش، دستگیره های در هم رنگ بدنه، برف پاک کن شیشه عقب، شیشه جلوی برقی، قفل مرکزی، سیستم صوتی چهار بلندگو، کیسه هوای زانوی راننده، دیسک ترمز چرخ عقب، بدنه art collection با رینگ های آلیاژی 16 اینچی مخصوص است. نسخه Lady این خودرو نیز از روشنایی محیطی و آینه آرایشی بزرگ بهره می برد.

کیا پیکانتو دارای طول 3595 میلی متر، عرض 1595 میلی متر، عرض 1485 میلی متر و فاصله بین دو محور 2400 میلی متر است. این خودرو از موتور 1.0 لیتری Kappa بنزینی Eco-Prime جدید با قدرت 76 اسب بخار و گشتاور 95.12 نیوتون متر بهره می برد. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی پنج سرعته و اتوماتیک چهار سرعته است. قیمت این خودرو از 7923 دلار شروع می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"