کد خبر: ۴۵۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: سری اول تویوتا Vitz (یاریس در اروپا) مدل 2017 قبل از عرضه رسیم، در حال انتقال به نمایندگی ها در ژاپن دیده شده است.

تویوتا یاریس در ژاپن فیس لیفت شد

گروه بین الملل: سری اول تویوتا Vitz (یاریس در اروپا) مدل 2017 قبل از عرضه رسیم، در حال انتقال به نمایندگی ها در ژاپن دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، اطلاعات زیادی از این خودرو در دسترس نیست اما تصاویر فاش شده اولین نما از فیس لیفت تویوتا Vitz را نشان می دهند. در حالی که بسیاری از طراحی این خودرو بی تغییر باقی مانده، Vitz جدید از چراغ های عقب افقی نوین و سپر عقب بازطراحی شده با عناصری برجسته بهره می برد که ظاهری متفاوت به قسمت پشت آن می دهند.

تصاویر مشخصی از قسمت جلوی این خودرو منتشر نشده اما با کمی دقت می توان گفت که این بخش نیز از طراحی سپر اصلاح شده، چراغ های جلوی به روز شده و جلوپنجره ای نوین بهره می برد. تمام مدل های فاش شده این خودرو دارای رینگ های استیل بوده اند اما گمان می رود طراحی کلاهک رینگ بزرگ و رینگ های آلیاژی جدید نیز برای آن ارائه شوند.

گمان می رود فیس لیفت Vitz خط تولید مدل کنونی خود را حفظ کند که شامل 1.0 لیتری سه سیلندر 1KR-FE با قدرت 69 اسب بخار، 1.3 لیتری چهار سیلندر 1NR-FKE  با قدرت 99 اسب بخار و 1.5 لیتری چهار سیلندر 1NZ-FE  بنزینی با قدرت 109 اسب بخار است. تمام نسخه های این خودرو به آپشن CVT-i مجهز می شوند در حالی که نسخه 1.3 لیتری آن اختصاصا با آپشن 4WD عرضه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"