کد خبر: ۴۵۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: لامبورگینی اکنون روی نسخه ای اصلی تر و سبک تر از هوراکان کار می کند که با نام Superleggera شناخته خواهد شد.

نسخه جدیدی از لامبورگینی هوراکان شکار دوربین عکاسان شد

گروه بین الملل: لامبورگینی اکنون روی نسخه ای اصلی تر و سبک تر از هوراکان کار می کند که با نام Superleggera شناخته خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 رونمایی رسمی شود.

به تازگی عکاسان مخفی موفق به ثبت تصاویری از هر دو مدل کوپه و کانورتیبل هوراکان Superleggera شده اند. هر دوی این خودروها در حال تست در شمال سوئد دیده شده اند. هوراکان Superleggera به جای لوله های اگزوز چهارقلو در طرفین سپر عقب، دارای دو خروجی در بالای قاب پلاک است.

در نیم رخ این مدل بی نظیر مجموعه ای از کانال های هوای مازاد در هر طرف چرخ های عقب قرار دارند. البته مشخص نیست که این کانال ها هوا را به موتور V10 می رسانند یا برای خنک سازی ترمزهای قدرتمند هستند.

گمان می رود موتور 5.2 لیتری دمش طبیعی V10 این خودرو قدرت 640 اسب بخار داشته باشد. هم چنین انتظار می رود هوراکان Superleggera دارای حداقل کاهش وزن 100 کیلوگرم باشد.

هوراکان Superleggera به عنوان مدل 2018 به فروش خواهد رسید. زمانی که این خودرو عرضه شود می تواند خریداران خودرویی همچون پورشه 911 GT3 RS را به خود جذب کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"