کد خبر: ۴۵۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: آئودی در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 از شاسی بلند کانسپت جدیدی رونمایی کرد که با نام آئودی Q8 کانسپت نامیده می شود.

آئودی Q8 کانسپت رونمایی شد

گروه بین الملل: آئودی در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 از شاسی بلند کانسپت جدیدی رونمایی کرد که با نام آئودی Q8 کانسپت نامیده می شود.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو شاسی بلند کوپه جدیدی را نشان می دهد که در جایگاهی بالاتر از آئودی Q7 قرار گرفته و با مدل هایی همچون بی ام و X6 و مرسدس GLE کوپه رقابت خواهد کرد.

Q8 کانسپت جدیدترین نسخه از سبک طراحی نوین این خودروساز را نشان می دهد که توسط مدیر طراحی آن، Marc Lichte خلق شده است. هایلایت های بدنه Q8 شامل جلوپنجره هشت ضلعی با قسمت های عمودی ضخیم و چراغ های جلوی باریک با طرح X، درهای بدون قاب، طراحی چراغ های عقب عریض به منظور نمایش عرض خودرو و گلگیرهای برجسته در هر چهار طرف و ستون C الهام گرفته از خودروی مسابقه آئودی کواترو است. این خودروی به نمایش درآمده دارای رنگ بدنه آبی Bombay است.

کابین این خودرو نیز همچون اکثر کانسپت های امروزی با جایگزینی تمام دکمه ها با دکمه های لمسی روی نمایشگر، ساده تر شده است. ادعا می شود که این خودرو کابین نسل بعدی آئودی A8 و مدل های پرمیوم آینده این برند را نشان می دهد. آئودی تصمیم دارد در سال 2018 سیستم Level 4 Autonomy را در Q8 معرفی کند که پیشرفته ترین نوع هدایت خودران است.

Q8 کانسپت از موتور 3.0 لیتری V6 توربو با قدرت 333 اسب بخار و یک موتور برقی 134 اسب بخاری به همراه گیربکس اتوماتیک هشت سرعته بهره می برد. این خودرو دارای شتاب صفر تا صد 5.4 ثانیه و بیشینه سرعت 250 کیلومتر بر ساعت است. یک باطری یون لیتیوم نصب شده در عقب نیروی موتور برقی این خودرو را تامین می کند که دارای طیف حرکتی تمام برقی 60 کیلومتر و زمان شارژ دو و نیم ساعت است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"