کد خبر: ۴۵۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: خانواده شاسی بلندها و کراس اوورهای جگوار با محصول جدیدی که پایین تر از F-Pace قرار می گیرد، توسعه خواهد یافت.

شاسی بلند جدید جگوار شکار عکاسان شد

گروه بین الملل: خانواده شاسی بلندها و کراس اوورهای جگوار با محصول جدیدی که پایین تر از F-Pace قرار می گیرد، توسعه خواهد یافت.

به گزارش خبرخودرو، جگوار E-Pace که به عنوان مدل کوچکی از F-Pace برای این خودروساز بریتانیایی محسوب می شود به تازگی در حال تست دیده شده است. اولین شاسی بلند این خودروساز با استقبال خوبی مواجه شده و به نظر می رسد E-Pace کوچک تر عناصر طراحی زیادی از همتای بزرگ تر خود داشته باشد. شایعه شده که جگوار E-Pace زمانی در سال جاری و طی ماه های آینده رونمایی خواهد شد.

E-Pace که قرار است با دیگر کراس اوورهای لوکس کامپکت در بازار همچون آئودی Q3 و بی ام و X1 رقابت کند با طیفی از موتورهای 2.0 لیتری چهار سیلندر از خانواده Ingenium جگوار در نسخه های بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد. گمان می رود نسخه ای تمام برقی نیز بعدها به خط تولید این خودرو اضافه شود که جگوار به واسطه I-Pace کانسپت در نمایشگاه لس آنجلس سال گذشته آن را معرفی کرده است.

کابین E-Pace دارای مجموعه ای از تکنولوژی های نوین از جمله جدیدترین سیستم سرگرمی جگوار خواهد بود. در واقع E-Pace نه تنها از نظر سایز و کیفیت بلکه با سیستم سرگرمی و دیگر تجهیزات داخلی خود با آئودی و بی ام و رقابت خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"