کد خبر: ۴۶۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: تسلا در تابستان سال جاری وارد بازار هند خواهد شد.

تسلا وارد بازار هند می شود

گروه بین الملل: تسلا در تابستان سال جاری وارد بازار هند خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، این خبر که توسط مدیرعامل تسلا، الون موسک اعلام شده به موضوع مهمی برای طرفداران خودرویی تبدیل شده است. گمان می رود این خودروساز آمریکایی که به خاطر عرضه پیشرفته ترین خودروهای برقی شناخته می شود، در بازار هند با استقبال خوبی مواجه شود.

گمان می رود تسلا زمانی در سه ماهه دوم سال جاری این برند را در بازار هند معرفی کند. البته به نظر می رسد که عرصه خودروهای این برند در هند حدود یک سال یا بیش تر زمان ببرد چرا که تسلا در ابتدا باید ایستگاه های شارژ و مراکز فروش و خدمات خود را در این کشور تاسیس کند. اگرچه این خودروساز هنوز برنامه های تجاری خود برای هند را اعلام نکرده، اما گفته می شود که نمایندگی های جدید ان ابتدا در شهرهای بزرگی همچون دهلی، بمبئی و بنگلور تاسیس خواهند شد.

تسلا در پی ساخت یک مرکز تولید در هند نیز بوده است. وزیر راه، حمل و نقل و بزرگراه های هند، NitinGadkari در هنگام بازدید از کارخانه تسلا در سال گذشته، زمینی را برای این امر به تسلا پیشنهاد داده بود. این کارخانه در نزدیکی بنادر اصلی و مهم قرار می گیرد تا صادرات به آفریقا و کشورهای جنوب شرقی آسیا تسهیل شود. هم چنین بومی سازی به تسلا کمک خواهد کرد تا محصولات خود را در بازار رقابتی هند، هوشمندانه قیمت گذاری کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"