کد خبر: ۴۶۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به تازگی تصاویری از فولکس واگن ونتو مدل 2017 با طراحی چراغ های جلوی نوین و اصلاحاتی اندک در کابین درز کرده است.

تصاویری از فولکس واگن ونتو مدل 2017 درز کرد

گروه بین الملل: به تازگی تصاویری از فولکس واگن ونتو مدل 2017 با طراحی چراغ های جلوی نوین و اصلاحاتی اندک در کابین درز کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو به خاطر فیلم برداری تبلیغاتی در خیابان بوده که می تواند به معنای آن باشد که زمان عرضه آن نزدیک است. گمان می رود این چراغ های جدید تنها در نسخه ممتاز ونتو عرضه شوند تا قیمت مدل پایه آن رقابتی باقی بماند.

ونتو مدل 2017 جدید از زمان عرضه آن در سال 2010 پنجمین به روز رسانی برای این سدان محسوب می شود. در حالی که شکل کلی این خودرو حفظ شده است، چراغ های جلوی دو بخشی با لامپ های دید در روز برای آن ارائه می شود. LEDهای دید در روز این خودرو ویژگی ممتازی به آن می دهند در حالی که نوار کرومی کشیده شده در طول سپر جلو مکمل آن است. نیم رخ، طراحی رینگ ها و قسمت پشت این خودرو دقیقا مشابه ونتوی کنونی است.

با توجه به این تصاویر می توان گفت که تغییر زیادی در کابین این خودرو اعمال نخواهد شد. تغییراتی اندک در تودوزی مشکی و بژ و احتمالا گزینه های مازادی در لیست تجهیزات این خودرو ارائه خواهد شد. موتور دیزلی این خودرو چند ماه قبل به روز شده بود و اکنون به همراه موتورهای 1.6 لیتری بنزینی با گیربکس دستی و 1.2 لیتری توربوی بنزینی با گیربکس اتوماتیک بی تغییر باقی خواهد ماند. موتور 1.5 لیتری این خودرو نیز با گیربکس اتوماتیک هفت سرعته و دستی پنج سرعته عرضه می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"