کد خبر: ۴۶۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: اشکودا قبل از نمایشگاه خودروی ژنو 2017 در ماه آینده، از فیس لیفت اشکودا سیتی گو مدل 2017 رونمایی کرده است.

فیس لیفت اشکودا سیتی گو معرفی شد

گروه بین الملل: اشکودا قبل از نمایشگاه خودروی ژنو 2017 در ماه آینده، از فیس لیفت اشکودا سیتی گو مدل 2017 رونمایی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، فیس لیفت کوچک ترین مدل اشکودا دارای طراحی بدنه و کابین اصلاح شده و برخی تغییرات تجهیزات است.

اشکودا سیتی گو مدل 2017 دارای بدنه کاملا ارتقا یافته است. این مدل فیس لیفت دارای کاپوت جدید، جلوپنجره بازطراحی شده، سپرهای اصلاح شده و چراغ های مه شکن به روز شده با عملکرد گردش انتخابی است. نسخه Style این خودرو با رینگ های آلیاژی مخصوص 15 اینچی جدید به رنگ نقره ای عرضه می شود. اشکودا سیتی گو با این اصلاحات دارای طول 3597 میلی متر است که 34 میلی متر بیش تر شده است. رنگ بدنه جدید سبز کیوی نیز برای این خودرو معرفی شده است.

کابین اشکودا سیتی گو دارای برخی تغییرات تجهیزات است. پانل تجهیزات این خودرو با شاخص سرعت و نمایش میزان سوخت طراحی جدیدی دارد و در دو نسخه متمایز عرضه می شود. سیستم رسانه ای Swing در این خودر ارتقا یافته و از نمایشگری رنگی، شش بلندگو و اتصال بلوتوثی بهره می برد.

اشکودا سیتی گو مدل 2017 با سه گزینه موتور سه سیلندر موجود است. موتور پایه این خودرو 1.0 لیتری MPI با قدرت 60 اسب بخار و گشتاور 95 نیوتون متر است. موتور دیگر این خودرو 1.0 لیتری MPI با قدرت 75 اسب بخار و گشتاور 95 نیوتون متر و گزینه دیگر آن یک موتور 1.0 لیتری G-TEC CNG با قدرت 68 اسب بخار است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"