کد خبر: ۴۶۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: هاچ بک آئودی RS3 اسپرتبک به تازگی با قدرت و گشتاور بیش تر و بدنه ظریف تر و سبک تر به روز شده است.

اطلاعات جدیدی از آئودی RS3 اسپرتبک منتشر شد

گروه بین الملل: هاچ بک آئودی RS3 اسپرتبک به تازگی با قدرت و گشتاور بیش تر و بدنه ظریف تر و سبک تر به روز شده است.

به گزارش خبرخودرو، آئودی ادعا می کند RS3 اسپرتبک که در نمایشگاه خودروی ژنو ماه آینده معرفی خواهد شد دارای شتاب صفر تا صد 4.2 ثانیه است. این عملکرد قابل توجه نتیجه بهره گیری از موتور 2.5 لیتری پنج سیلندر با قدرت 400 اسب بخار و گشتاور 480 نیوتون متر است.

دلیل اصلی این افزایش قدرت موتور 26 کیلوگرم سبک تر این خودرو است که در ساختار آن از آلومینیوم بهره گرفته شده است. بیشینه سرعت این خودرو 250 کیلومتر بر ساعت است.

نیروی موتور این خودرو از طریق سیستم چهار چرخ فعال کواترو و گیربکس دو کلاجه هفت سرعته S tronic منتقل می شود.

RS3 به لطف تنظیمات دینامیک اسپرت خود در مقایسه با A3دارای 25 میلی متر ارتفاع کم تر از زمین و 20 میلی متر پهنای بیش تر در جاده است. گلگیرهای برجسته این خودرو با رینگ های آلیاژی 19 اینچی و تایرهای 235/35 تکمیل می شوند.

طراحی بدنه این خودرو به ویژگی های RS مجهز شده که شامل جلوپنجره کندوی عسلی مشکی به همراه هواکش های بزرگ است. چراغ های جلوی LED به صورت استاندارد در این خودرو ارائه می شوند در حالی که چراغ های LED ماتریسی به عنوان آپشن برای آن موجود هستند. یک اسپویلر سقف در قسمت پشت این خودرو یکی از ویژگی های ظاهری اسپرت آن است در حالی که لوله اگزوزهای بیضی شکل نمادین RS به خوبی در قسمت بالایی دیفیوزر آن تعبیه شده اند. نشان RS3 نیز روی جلوپنجره و در صندوق عقب این خودرو خودنمایی می کند.

از ویژگی های ایمنی این خودرو می توان به کمک هدایت در ترافیک اشاره کرد که فاصله خودرو با خودروی جلویی را حفظ می کند و در صورت نیاز به راحتی هدایت خودرو را در کنترل می گیرد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"