کد خبر: ۴۶۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، ساندرو استپ وی یکی از پر طرفدارترین تولیدات داخلی شرکت خودروسازی سایپا است که با توجه به استقبال گسترده و تقاضای مکرر مشتریان فروش این محصول صبح روز گذشته آغاز و در مدت زمان کوتاهی با تکمیل ظرفیت به پایان رسید.

استقبال چشمگیر مشتریان از فروش جدید ساندرو استپ وی سایپا

به گزارش خبر خودرو، ساندرو استپ وی یکی از پر طرفدارترین تولیدات داخلی شرکت خودروسازی سایپا است که با توجه به استقبال گسترده و تقاضای مکرر مشتریان ، فروش این محصول صبح روز گذشته آغاز و در مدت زمان کوتاهی با تکمیل ظرفیت به پایان رسید.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن بیان مطلب فوق در رابطه با زمان تحویل خودروهای ساندرو استپ وی گفت: خوشبختانه به دلیل پایبندی گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو ، مشتریان از خرید محصولات ساندرو استپ وی استقبال زیادی داشته اند زیرا در مراحل پیشین ثبت نام این خودرو در تحویل هیچ یک از خودروها تاخیر ایجاد نگردید.

رضا تقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: خودروی ساندرو استپ وی محصول جدید گروه خودروسازی سایپا است که طی 6 ماهه اخیر وارد بازار ایران شده است و کیفیت و قیمت نهایی فروش آن به نسبت دیگر خودروهای موجود در بازار بسیار مناسب است.

وی اظهار داشت:360 هزار متقاضی برای خرید این خودرو به پایگاه فروش اینترنتی سایپا مراجعه کردند و در کمتر از یک ساعت 5500 دستگاه از این خودرو پیش فروش شد البته لازم به ذکر است که عرضه این خودرو از طریق نمایندگی ها سهمیه بندی شده بود و هر متقاضی فقط یک بار می توانست از طریق شماره کارت ملی ثبت نام کند.

وی با اشاره به زمان تحویل خودروی ساندرو استپ وی ثبت نامی جدید اظهار داشت: تحویل این خودروها به مشتریان در فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر ماه سال 96 انجام می گیرد.

تقی زاده در خصوص قیمت نهایی خودروی ساندرو استپ وی اذعان داشت: مشتریان با پرداخت 26 میلیون تومان پیش پرداخت نسبت به پیش خرید خودروی ساندرو استپ وی اقدام نموده و مابقی هزینه به نرخ روز طی دعوت نامه ای به آنها اعلام می گردد که پس از تکمیل وجه دوم می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"