کد خبر: ۴۶۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: مرسدس بنز در پی عرضه کلاس E جدید در بازار هند است.

جزئیات کلاس E جدید برای بازار هند منتشر شد

گروه بین الملل: مرسدس بنز در پی عرضه کلاس E جدید در بازار هند است.

به گزارش خبرخودرو، نسل پنجم کلاس E که وارد بازار هند می شود در سال 2016 و در نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی معرفی شده است. نسل پنجم کلاس E در چین با ساختار کشیده تر موجود است که در نتیجه این امر دارای فضای بیش تر برای سرنشینان عقب است. چنان چه قبلا گزارش شده بود هند پس از چین دومین بازاری خواهد بود که نسخه کشیده کلاس E در آن عرضه می شود.

کلاس E با فاصله بیش تر بین دو محور که در هند عرضه می شود دارای طول 5065 میلی متر خواهد بود. این خودرو در مقایسه با مدل کنونی خود که طول 4879 میلی متر دارد، 186 میلی متر کشیده تر شده است. زمانی که کلاس E جدید عرضه شود، بزرگ ترین مدل در کلاس خودروهای لوکس متوسط است که شامل بی ام و سری 5، آئودی A6، ولوو S90 و جگوار XF می شود.

کلاس E کشیده در مقایسه با نسل پنجم کلاس E اصلی، 142 میلی متر کشیده تر شده و این افزایش طول به فضای پای بیش تر برای سرنشینان عقب کمک کرده است.

ویژگی هایی همچون روشنایی محیطی 64 رنگ، حافظه برای صندلی های جلو و عقب، صندلی های تاشوی عقب، سیستم صوتی محیطی Burmester، سیستم تعلیق AIR BODY CONTROL و غیره اطمینان می دهند که هر سفر کوتاه یا طولانی در کلاس E به راحتی طی می شود.

کلاس E جدید در هند در دو نسخه E200با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 187 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتون متر و E350 dبا موتور 3.0 لیتری V6 با قدرت 262 اسب بخار و گشتاور 620 نیوتون متر عرضه می شود. مدل E350 d جدید دارای شتاب صفر تا صد 6.6 ثانیه و بیشینه سرعت 250 کیلومتر بر ساعت است. مدل E200 این خودرو نیز دارای شتاب صفر تا صد 8.5 ثانیه است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"