کد خبر: ۴۶۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فولکس واگن پولو به زودی با مدل کاملا بازطراحی شده ای که در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 رونمایی خواهد شد، وارد نسل ششم خود می شود.

طراحی ذهنی فولکس واگن ونتو 2018 منتشر شد

گروه بین الملل: فولکس واگن پولو به زودی با مدل کاملا بازطراحی شده ای که در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 رونمایی خواهد شد، وارد نسل ششم خود می شود.

به گزارش خبرخودرو، ممکن است این خودروساز سال آینده نسل جدید فولکس واگن ونتو (سدان پولو) را نیز بر اساس این مدل جدید عرضه کند. به تازگی یک طراح مستقل اقدام به انتشار طراحی ذهنی از نسل جدید فولکس واگن پولو کرده است تا عناصر طراحی ونتو 2018 را نشان دهد.

براین اساس، نسل جدید فولکس واگن ونتو بر اساس کوچک ترین نسخه از پلتفرم MQB یعنی MQB A0 ساخته خواهد شد. این پلتفرم جدید که بای اولین بار در سئات ایبیزا 2017 استفاده شد به کاهش وزن، افزایش ایمنی و بهره وری خودرو کمک خواهد کرد. هزینه های تولید کم تر و قابلیت تطبیق با نیرومحرکه های متعدد از گازسوز تا هیبریدی و تمام برقی دو مزیت این پلتفرم هستند. گفته می شود نسل بعدی پولو حدود 70 کیلوگرم سبک تر خواهد شد و نسخه سدان آن نیز کاهش وزن مشابهی خواهد داشت.

گفته می شود نسل بعدی فولکس واگن ونتو به عنوان جایگزینی برای فولکس واگن Voyage عرضه خواهد شد که سدانی بر اساس گل است که در آمریکای جنوبی فروخته می شود.

فولکس واگن ونتوی کنونی با موتور 1.6 لیتری MPI دمش طبیعی چهار سیلندر بنزینی، 1.2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر TSI بنزینی و 1.5 لیتری توربوشارژ TDI دیزلی عرضه می شود. مدل نسل بعدی این خودرو با همین موتورها البته با اصلاحاتی اندک برای بهبود عملکرد و بهره وری عرضه خواهد شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"