کد خبر: ۴۶۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
گروه بین الملل: دو خودروساز موفق در بازار خودروی جهانی یعنی تویوتا و سوزوکی ماه گذشته از همکاری خود در هند خبر داده بودند.

ابعاد جدیدی از همکاری تویوتا و سوزوکی مشخص شد

گروه بین الملل: دو خودروساز موفق در بازار خودروی جهانی یعنی تویوتا و سوزوکی ماه گذشته از همکاری خود در هند خبر داده بودند.

به گزارش خبرخودرو، به تازگی در نشست این دو خودروساز با نخست وزیر هند، NarendraModi، مقامات این دو برند در مورد همکاری آینده خود مذاکره کردند. گزارشات حاکی از آن است که این مذاکرات شامل توسعه تکنولوژی و فرصت های تجاری در این کشور بر اساس نوآوری های دولتی به نام Make-in-India بود.

همکاری بین این دو خودروساز قدرتمند مزایای دو طرفه در پی خواهد داشت. تویوتا با پیشگامی جهانی در تولید و تکنولوژی از توان سوزوکی در تولید خودروهای کوچک مخصوصا در بازار هند بهره خواهد برد. سوزوکی نیز با این همکاری به تقویت دانش خود در زمینه توسعه تکنولوژی کمک خواهد کرد. هم چنین این همکاری کمک خواهد کرد تا تویوتا و سوزوکی هر دو به درصد بالایی از بومی سازی برسند.

همکاری تویوتا و سوزوکی تامین دو طرفه محصولات و قطعات را تضمین می کند. هر دوی این خودروسازان به طور مشترک روی توسعه تکنولوژی های زیست محیطی، تکنولوژی های ایمنی و اطلاعاتی نیز کار خواهند کرد. این همکاری هم چنین فرصت های شغلی جدیدی در هند ایجاد کرده و زمینه صادرات از این کشور را نیز فراهم می سازد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"