کد خبر: ۴۶۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
به گزارش خبرخودرو، رييس انجمن صنفي نمايندگي‌هاي سايپا در استان اصفهان افزايش كيفيت خدمات امدادي را از مهمترين اولويت‌هاي نمايندگي‌هاي اين استان در طرح امداد نوروزي دانست.

رضايت مشتريان از كيفيت خدمات امدادي سايپا در اصفهان

به گزارش خبرخودرو، رييس انجمن صنفي نمايندگي‌هاي سايپا در استان اصفهان افزايش كيفيت خدمات امدادي را از مهمترين اولويت‌هاي نمايندگي‌هاي اين استان در طرح امداد نوروزي دانست.

علي قاسمي به حجم بالاي ورود مسافران نوروزي به اصفهان اشاره كرد و افزود: اصفهان داراي جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي گردشگري زيادي است و با توجه به وسعت اين استان و همچنين قرار گرفتن آن در مسير شمال – جنوب و برعكس، طبيعتا تردد خودروها در اين استان زياد است. با توجه به افزايش حجم تردد خودروهاي سواري سايپا در نوروز، امداد نوروزي در اين استان به گونه‌اي برنامه‌ريزي شده است كه در صورت بروز نقص فني در خودرو مشتري هيچ گونه نگراني بابت دريافت خدمات نداشته باشد.

وي دعاي خير مشتريان را بهترين عيدي مردم به امدادگران و نمايندگي‌هاي سايپا دانست و گفت: نمايندگي‌هاي منتخب سايپا و پايگاههاي امدادي در ايام نوروز در تلاش هستند تا خدمات مناسب و با كيفيتي را به مسافران نوروزي به ويژه مشتريان گروه خودروسازي سايپا ارائه دهند.

رييس انجمن صنفي نمايندگي‌هاي سايپا در استان اصفهان افزايش رضايت مشتريان را يكي ديگر از اهداف طرح امداد نوروزي سايپا در اين استان برشمرد و افزود: دکتر جمالی مدیرعامل گروه سایپا تاکید ویژه ای بر افزایش حداکثری رضایت مشتریان دارد و  اميدواريم تا پايان تعطيلات نوروز بتوانيم كارنامه قابل قبولي در امدادرساني و ارائه خدمات پس از فروش از خود بر جا بگذاريم.

قاسمي گفت: با توجه به حجم گسترده ترددها در استان اصفهان، پيش‌بيني‌هاي لازم براي تامين قطعات يدكي انجام شده و تاكنون مشكلي از اين بابت وجود نداشته است.

بنابراین گزارش، رییس دفتر منطقه ای اصفهان نیز اظهار کرد: نظارت بر نحوه امدادرسانی و خدمات دهی نمایندگیها بطور جدی و مستمر در دفاتر منطقه ای انجام می شود. ضمن اینکه بازدیدهای روزانه نیز از نمایندگی ها انجام می شود تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، نسبت به رفع آن اقدام شود.

صفرعلیان گفت: با همکاری انجمن‌های صنفی شاهد برگزاری هرچه بهتر طرح امداد نوروزی هستیم و این همکاری موجب افزایش کیفیت خدمات می گردد.

وی گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل محترم گروه سایپا در مراسم افتتاحیه امداد نوروزی، امدادگران به خودروهای سایر شرکتها نیز خدمات ارائه می دهند که این مساله در برند سازی رفتاری موثر است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"