کد خبر: ۴۶۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: با دریافت مجوز تست خودروهای خودران از مقامات دولتی ایالت کالیفرنیا، توسعه پروژه تکنولوژی رانندگی خودکار شرکت اپل، قدم بزرگی را رو به جلو برداشت.

شرکت اپل مجوز تست خودروهای خودران را دریافت کرد

گروه بین الملل: با دریافت مجوز تست خودروهای خودران از مقامات دولتی ایالت کالیفرنیا، توسعه پروژه تکنولوژی رانندگی خودکار شرکت اپل، قدم بزرگی را رو به جلو برداشت.

به گزارش خبرخودرو، این خبر که توسط وب سایت اتو نیوز منتشر شده است، به مطلب اخیری در وب سایت دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا اشاره دارد که طبق آن، شرکت اپل توانسته چراغ سبز تست و آزمایش خودروهای خودران در این ایالت دریافت کرده و به چندین شرکت تکنولوژی و همچنین خودروسازی اضافه شود که قبلاً این مجوز را دریافت کرده بودند.

از جمله شرکت‌هایی که قبل از اپل موفق به دریافت این مجوز شده بودند می‌توان به بی ام و، فورد، جنرال موتورز، مرسدس بنز، تسلا، فولکس واگن و گوگل اشاره کرد.

شرکت اپل طی سال‌های اخیر صحبت زیادی در مورد این پروژه بزرگ خود نکرده است و اخیراً در بیانیه‌ای به سازمان ملی امنیت بزرگ راه‌های آمریکا گفته که در حال سرمایه گذاری سنگین در مطالعه یادگیری ماشین و اتوماسیون می‌باشد. علاوه بر این، اپل شرکت بوش را به عنوان یک از تأمین کنندگان خودرو معرفی کرده که با توجه به مجوز مذکور، موضوع را بسیار جالب می‌کند.

در حال حاضر بحث‌های زیادی در مورد جاه طلبی‌های خودرویی اپل وجود داشته و گزارش‌های اولیه حاکی از این بودند که این شرکت در حال کار بر روی یک خودروی الکتریکی‌های تک به نام پروژه تایتان می‌باشد. اخیراً، گزارش‌هایی منتشر شده که اپل قید تولید خودرو را زده و در حال توسعه تکنولوژی‌های رانندگی خودکار برای فروش به دیگر شرکت‌های خودروساز است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"