کد خبر: ۴۶۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: نسل چهارم تویوتا لند کروزر پرادو در سال 2009 عرضه و در سال 2013 فیس لیفت شد.

فیس لیفت تویوتا پرادو در ژاپن عرضه می شود

گروه بین الملل: نسل چهارم تویوتا لند کروزر پرادو در سال 2009 عرضه و در سال 2013 فیس لیفت شد.

به گزارش خبرخودرو، بر اساس اخبار جدید، تویوتا تصمیم دارد فیس لیفت دیگری از این شاسی بلند متوسط را ارائه دهد.

گفته می شود تویوتا لند کروزر پرادوی جدید ماه جولای امسال در ژاپن به فروش خواهد رفت. فیس لیفت قبلی این خودرو تغییراتی در طراحی و تجهیزات داشت اما مشخص نیست که این بار چه به روز رسانی هایی برای این شاسی بلند در نظر گرفته شده است. بر اساس این خبر، تویوتا در فیس لیفت دوم این خودرو ایمنی لند کروزر پرادو را ارتقا داده و بدنه آن را نیز با اصلاحاتی دیگر جدید خواهد کرد.

تویوتا لند کروزر پرادو مدل 2017 به صورت استاندارد به بسته ارتقایی Safety Sense P تویوتا مجهز خواهد شد. این بسته ارتقایی شامل سیستم پیش گیری از تصادف با شناسایی عابر پیاده، هشدار تغییر مسیر با عملکرد Steering Assist، نور بالای خودکار و کروز کنترل رادار دینامیک است. مدل های مجهز به این بسته ارتقایی دارای دوربین داخل خودرویی و نصب شده روی جلوپنجره و رادار موج میلی متری برای افزایش ایمنی و عملکرد بهتر خواهند بود.

تویوتا لند کروزر پرادو مخصوص ژاپن با موتور 1GD-FTV دیزلی 2.8 لیتری چهار سیلندر با قدرت 130 کیلووات و گشتاور 450 نیوتون متر و 2TR-FE بنزینی 2.7 لیتری چهار سیلندر با قدرت 120 کیلووات و گشتاور 246 نیوتون متر موجود است. یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"