کد خبر: ۴۶۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: برخی منابع تایید کرده اند که ماروتی سوزوکی سویفت دیزایر در ماه می روانه بازار هند خواهد شد.

ماروتی سویفت دیزایر به زودی روانه بازار هند می شود

گروه بین الملل: برخی منابع تایید کرده اند که ماروتی سوزوکی سویفت دیزایر در ماه می روانه بازار هند خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، تصاویر فاش شده اخیر از این خودرو اکثر اطلاعات آن را نشان داده اند و بدنه و کابین آن را قبل از عرضه به نمایش گذاشته اند.

سویفت دیزایر جدید به طور قابل توجهی سبک تر، پیشرفته تر و پرمیوم تر از مدل قبلی خود خواهد بود. این خودرو بر اساس سوزوکی سویفت 2017 ساخته شده که در ژاپن به فروش می رسد و ماه گذشته در اروپا رونمایی شد. البته سویفت دیزایر دارای عناصر منحصر به فردی در طراحی بدنه خود از جمله جلوپنجره عریض با تزئین کرومی برجسته، تزئینات کرومی جدید سپر، چراغ های عقب LED نوین، اسپویلر در صندوق عقب، آنتن shark fin و سپر عقب بازطراحی شده است.

کابین سویفت دیزایر دارای ترکیب رنگ بژ و مشکی با تزئین کرومی، نقره ای و چوبی مصنوعی به همراه کنسول وسط بازطراحی شده، پانل تجهیزان و دکمه های کنترل دمای خودکار است. فرمان چرمی گرفته شده از سویفت در این خودرو تخت بوده و دارای دکمه هایی برای صدا و تلفن است. یک نمایشگر لمسی 7 اینچی Smartplay با اپل کارپلی و اندروید اتو نیز برای نسخه ممتاز این خودرو ارائه خواهد شد.

گزینه های موتور این خودرو شامل 1.3 لیتری DDiS 190 چهار سیلندر متصل به گیربکس دستی پنج سرعته یا AGS پنج سرعته و 1.2 لیتری چهار سیلندر K12B بنزینی متصل به گیربکس دستی پنج سرعته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"