کد خبر: ۴۶۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
مدل گروه بین الملل: فولکس واگن در نمایشگاه خودروی شانگهای پیش رو سومین خودرو از خانواده I.D. برقی جدید را به نمایش در می آورد.

فولکس واگن سومین مدل I.D خود را معرفی می کند

مدل گروه بین الملل: فولکس واگن در نمایشگاه خودروی شانگهای پیش رو سومین خودرو از خانواده I.D. برقی جدید را به نمایش در می آورد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز آلمانی تیزری از این خودرو را قبل از نمایشگاه منتشر و اعلام کرده است که یک کراس اوور-کوپه تمام برقی خواهد بود.

اولین I.D. کانسپت در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 به نمایش درآمد و پس از آن I.D. Buzz در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد.این CUV دارای سیستم چهار چرخ فعال تمام برقی خواهد بود که به گفته فولکس واگن در محیط های شهری و زمین های ناهموار به یک اندازه قدرتمند خواهد بود. در تصویر تیزر تازه منتشر شده به نظر می رسد I.D. کانسپت جدید از طرحی مشابه دو کانسپت قبلی پیروی کرده و دارای چراغ های جلوی LED باریک و چراغ های عقب LED قاب دار ظریف خواهد بود. هم چنین لوگوی چراغ دار فولکس واگن در جلو و عقب این خودرو به چشم می خورد.

این کراس اوور-کوپه که بخشی از خانواده رو به رشد I.D. است بر اساس پلتفرم MEB ساخته خواهد شد که برای تمام خودروهای برقی فولکس واگن استفاده خواهد شد. این خودروساز آلمانی طیف حرکتی بالایی در حد خودروهای بنزینی را به همراه ویژگی های تمام خودران برای این خودرو وعده داده است. شایعه شده که این کراس اوور- کوپه I.D. با نام Crozz شناخته خواهد شد چرا که فولکس واگن اخیرا این نام را ثبت کرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"