کد خبر: ۴۶۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: مدتی بود که پیرامون معرفی احتمالی مدل مفهومی جدید برند جیپ در نمایشگاه پیش روی اتومبیل شانگهای شایعاتی شنیده می شد. ازسویی جیپ نیز خود بدش نمی آمد که ظرف این مدت به این شایعات دامن بزند.

محصول جدید جیپ چه خواهد بود؟

گروه بین الملل: مدتی بود که پیرامون معرفی احتمالی مدل مفهومی جدید برند جیپ در نمایشگاه پیش روی اتومبیل شانگهای شایعاتی شنیده می شد. از سویی جیپ نیز خود بدش نمی آمد که ظرف این مدت به این شایعات دامن بزند.

به گزارش خبرخودرو، بالاخره جیپ تصمیم گرفت تا پرده از راز محصول مفهومی جدید مربوط نمایشگاه شانگهای بردارد  و طرح های اولیه نسخه آزمایشی آن را منتشر کند.

خودروی جدید Yunta هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما شایعات حاکی از آن است که این محصول یک شاسی بلند سه ردیف با موتور هیبریدی الکتریکی است. بایستی گفت که طراحی خارجی Yunta بسیار خوب و مناسب بازار است. در قسمت جلویی آن یک جلو پنجره هفت پره و چراغ های LED باریک را می بینیم و در قسمت کناری نیز گلگیرهای متفاوت بازه های پلاستیکی و حذف دستگیره ها نظرمان را جلب می کند.

به علاوه در قسمت کناری درهای جلو حروف PHEV را می بینیم که ما را از سامانه موتوری هیبریدی الکتریکی خودرو مطمئن تر می کند.

البته این در حالی است که جیپ همچنان درمورد جزئیات این محصول سکوت اختیار کرده گفته می شود که این شاسی یبند هفت سرنشین ازطریق همکاری مشترک میان GAC و فیات تولید خواهد شد و سپس وارد بازار بزرگ چین خواهد گردید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"