کد خبر: ۴۶۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: به نظر می رسد که طراحی Kal – El منطقی تر شده و این خودروآماده ورود به خط تولید انبوه می شود.

درز تصاویر محصول مشترک کاینگسگ و کوروس

گروه بین الملل: به نظر می رسد که طراحی Kal – El منطقی تر شده و این خودرو آماده ورود به خط تولید انبوه می شود.

به گزارش خبرخودرو، به تازگی تصاویر مخفیانه جدیدی از خودروی Kal – El به بیرون درز پیدا کرده که طراحی کلی آن را نشان می دهد. البته تا زمان رونمایی رسمی آن در نمایشگاه اتومبیل شانگهای نمی توان به طور قطع درباره اش صحبت کرد.

تا اینجا می دانیم که این ابرخودروی کاملا جدید دارای سامانه موتوری برقی تولید مشترک کاینگسگ و کوروس است. البته بایستی گفت که در حال حاضر Kal – El در حد یک مدل مفهومی است و احتمال ایجاد تغییرات در آن تا زمان عرضه نمونه نهایی وجود دارد. در  حال حاضر هیچ یک از جزئیات مربوط به محصول فوق به صورت رسمی تایید نشده و تنها نکته قابل ذکر درباره آن طراحی خاصش است.

در واقع تصاویر این خودرو  توسط یک نمایندگی محلی در چین به بیرون درز کرده و فعلا نمی توان به طور قطع درباره اش صحبت کرد. البته با نگاهی به تصویر می توان متوجه طراحی پروانه ای درها شد.

علاوه بر این بایستی گفت که خودروی فوق به دلیل استفاده گسترده از قطعات فیبرکربنی دارای وزن پایینی است که این مسئله در کنار موتور قدرتمندش آن را به خودرویی با عملکرد بالا تبدیل می کند. به طوری که Kal – El قادر است ظرف مدت 3 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

همچنین گفته می شود برد حرکتی این محصول با هر بار شارژ حدود 500 کیلومتر است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"