کد خبر: ۴۶۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
به گزارش خبرخودرو ، هفته گذشته شرکت کروز به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین قطعه سازان صنعت خودرو کشور دچار حریق شد. در پی این حادثه واحد ارتباطات این شرکت اقدام به درج اطلاعیه ای نموده است که در ادامه از نظر می گذرد:

اطلاعیه مهم شرکت کروز در خصوص حادثه اخیر

به گزارش خبرخودرو ، هفته گذشته شرکت کروز به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین قطعه سازان صنعت خودرو کشور دچار حریق شد. در پی این حادثه واحد ارتباطات این شرکت اقدام به درج اطلاعیه ای نموده است که در ادامه از نظر می گذرد:

 

شرکت کروز به عنوان نماد توسعه فناورانه صنعت قطعه سازی و بزرگترین قطعه ساز کشور در سال اشتغال و تولید جهت رفع نگرانیها و برخی شبهات ناشی از اظهار نظرهای غیر واقع؛ لازم می داند موارد ذیل را به اطلاع مردم شریف ایران و صنعتگران عزیز کشور برساند:

علیرغم حادثه رخ داده و آسیبهای مادی وارد شده به بزرگترین قطعه ساز کشور؛ به همت مدیران و پرسنل کروز فعالیت تولیدی از سر گرفته شده و با حمایت بی دریغ مشتریان تهدید ناشی از آسیبهای وارده به حداقل خواهد رسید.

کروز جهت تنویر افکار عمومی و بر اساس اصل شفافیت به اطلاع می رساند دلایل و چگونگی ماجرا توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی می باشد و اظهارات فاقد اعتبار و یا شایعاتی مبنی بر عدم بیمه بودن شرکت در فضای کنونی کشور که نیازمند آرامش و تمرکز بر توسعه تولید و اشتغال است جز ضربه زدن به صنعت این مرز و بوم ثمره ای ندارد.

کروز با استعانت از خداوند منان و با اتکا به شبکه همکاریهای بین المللی و داخلی خود و با همت 12000 نیروی توانمند خود نه تنها این تهدید را از سر خواهد گذراند بلکه قویتر و مستحکم تر به راه خود که توسعه کشور و توسعه صنعت خودروسازی و قطعه سازی است ادامه می دهد.

در این مسیر سخت و در عبور از این مقطع حساس و در جهت حفظ سرمایه های کشور، تلاش بی وقفه آتش نشانان غیور و حمایتها و پشتیبانی معاون اول محترم رئیس جمهور، وزیر محترم صنایع و معاونین ایشان، استاندار تهران، شهرداری تهران و علی الخصوص شهردار محترم منطقه 22 و نواحی مربوطه و ریاست محترم آتش نشانی تهران، مدیران عامل شرکتهای خودروساز و همکاران قطعه ساز که همگی با درک شرایط حساس و پشتیبانی بی وقفه از لحظات نخست حادثه در کنارمان بودند شایسته تقدیر و سپاس است.

ما به اتکا و ایمان به مدد خداوند و همت و اراده همه تلاشگران عرصه تولید با درایت و تدبیر و در آرامشی که جز با توکل حاصل نمی شود تمامی مساعی خویش را در رفع تنگناهای ناشی از این حادثه به کار خواهیم بست و در همکاری نزدیک و مدبرانه همه ارکان صنعت خودرو بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات صنعت کشور خواهیم افزود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"