کد خبر: ۴۷۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
گروه بین الملل: تا همین چند سال پیش رانندگان تصمیم گیرنده نهایی برای وسایل نقلیه شان بودند، اما چندی است که این رویه تغییر کرده است.

سامانه نرم افزاری جدید فولکس برای کنترل خودرو

گروه بین الملل: تا همین چند سال پیش رانندگان تصمیم گیرنده نهایی برای وسایل نقلیه شان بودند، اما چندی است که این رویه تغییر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، امروزه شما می توانید خودرویتان را با بقیه اشتراک بگذارید و آن را به شخصی کاملا غریبه قرض دهید.

فولکس واگن در نظر دارد دگرگونی کاملی ایجاد کند و همه عادات قدیمی در استفاده از سامانه سرگرمی اطلاعاتی خودرو را تغییر دهد. اپلیکیشن Media Conrtol جدید این شرکت که بر روی تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها تعبیه شده است. امکان تغییر موسیقی را به هر یک از سرنشینان خودرو می دهد. این آپ با سامانه های سرگرمی اطلاعاتی Navigation Discover و Discover Navigation Pro سازگاری دارد و به سرنشینان اجازه می دهد تا از طریق ارتباط بی سیم ایستگاه های رادیویی، میزان صد و یا حتی موسیقی را تغییر دهد.

البته هنوز راننده اختیاراتی دارد و می تواند در هر لحظه این ارتباط بی سیم را قطع کند. اما در صورت اجازه وی سرنشینان حتی می توانند به کمک میکروفون و بلندگوهای خودرو تماس تلفنی داشته باشند. این سامانه دارای صفحه نمایشگر بزرگتر، رنگبندی های جدید و امکان نصب بر روی خودروهای بیشتری است. هنوز قیمت نهایی سامانه سرگرمی اطلاعاتی اعلام نشده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"