کد خبر: ۴۷۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
گروه بین الملل: نمایندگی های فروش جگوار لند روور پیش فروش رنج روور ولار در هند را قبل از عرضه آن در نیمه دوم سال 2017 آغاز کرده اند.

آغاز پیش فروش رنج روور ولار در هند

گروه بین الملل: نمایندگی های فروش جگوار لند روور پیش فروش رنج روور ولار در هند را قبل از عرضه آن در نیمه دوم سال 2017 آغاز کرده اند.

به گزارش خبرخودرو، لند روور به طور رسمی این پیش فروش را اعلام نکرده اما نمایندگی های فرو به دلیل تقاضای بالا برای این خودرو اقدام به پیش فروش آن کرده اند.

نمایندگی های فروش جگوار لند روور در هند اعلام کرده اند که مشتریان از طراحی و تجهیزات نوآورانه رنج روور ولار بسیار راضی هستند. رنج روور ولار که ترکیبی از رنج روور اووک و رنج روور اسپرت متوسط است با بی ام و X6 و مرسدس GLE کوپه رقابت می کند.

رنج روور ولار دارای طول 4803 میلی متر، عرض 2032 میلی متر، ارتفاع 1665 میلی متر و فاصله بین دو محور 2874 میلی متر است. این خودرو بر اساس پلتفرم آلومینیومی IQ به کار رفته در جگوار F-Pace ساخته شده است.

گمان می رود جگوار لند روور هند موتور 2.0 لیتری Ingenium بنزینی با قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 365 نیوتون متر، 2.0 لیتری Ingenium دیزلی با قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتون متر و 3.0 لیتری V6 دیزلی با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتون متر را برای ولار ارائه دهد. یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته نیز به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"