کد خبر: ۴۷۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
گروه بین الملل: مرسدس –AMG جی تی 4 درب که برای نخستین بار دو ماه پیش شکار عکاسان جاسوسی شده بود، اکنون با مجموعه جدیدی از تصاویر جاسوسی دوباره بازگشته است. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان خودرویی، ظاهر این مدل اولیه خودرو شباهت بسیار زیادی به مدل CLS دارد.

تصاویر جاسوسی مرسدس –AMG جی تی 4 درب را ببینید

گروه بین الملل: مرسدس –AMG جی تی 4 درب که برای نخستین بار دو ماه پیش شکار عکاسان جاسوسی شده بود، اکنون با مجموعه جدیدی از تصاویر جاسوسی دوباره بازگشته است. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان خودرویی، ظاهر این مدل اولیه خودرو شباهت بسیار زیادی به مدل CLS دارد. با نگاه اولیه به این مدل، دو خودرو بسیار شبیه به هم می‌باشند، دلیل آن استفاده هوشمندانه طراحان مرسدس بنز از پوشش مخصوص خودروهای تستی روی این مدل می‌باشد.

به گزارش خبرخودرو، اگر به دقت به خودرو نگاه کنید، خواهید دید که جی تی چراغ‌هایی متفاوت با یک شکل جدید و طراحی کلی متفاوتی با کانسپتی که در نمایشگاه خودروی ژنو دیدیم دارد.

قسمت عقب AMG جی تی شامل یک چراغ ترمز اضافی پشت پنجره است ولی در CLS این چراغدر مکان متفاوتی نصب شده است. شاید این نشانه‌ای باشد که AMG جی تی 4 درب قرار است همانند پورشه پانامرا یک مدل هاچ بک و مدل CLS یک خودروی سدان یا همان طور که مرسدس می‌گوید، یک کوپه 4 درب باشد. خط سقف و همچنین پنجره عقب دو خودرو نیز متفاوت به نظر می‌رسند. خوشبختانه، قوزی که در قسمت پشت جی تی دیده می‌شود در مدلی که وارد خط تولید خواهد شد وجود نخواهد داشت، در واقع این قوز یک لایه کاور اضافی است که برای پنهان کردن طراحی واقعی آن روی خودرو نصب شده است.

در حالی که نمونه اولیه جی تی قبلی کالیپرهای ترمز طلایی رنگ داشت، این خودرو کالیپرهایی قرمز فقط روی چرخ‌های جلوی خود دارد. قسمت عقب خودرو همان سیستم چهار اگزوز زیبا را با سر اگزوزهای مشکی دارد و بین آن‌ها دیفیوزری قرار گرفته که زیر پوشش سنگین کاورها پنهان شده است.

این خودرو به احتمال زیاد نیروی خود را از همان موتور معروف 4 لیتری توربو 8 سیلندر V شکل که در قوی‌ترین تیون خود در مدل E63 S حدوداً603 اسب بخار نیرو و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کندتأمین خواهد کرد. ولی از آن جایی که این خودرو بخشی از خانواده جی تی خواهد بود، این مدل 4 درب جدید نیرویی بیش از 577 اسب بخار و گشتاوری بیشتر از 700 نیوتن متری که در قوی‌ترین مدل GT R عرضه شده است نخواهد داشت.

این نکته را نیز به یاد داشته باشید که کانسپت مذکور از یک سیستم هیبریدی با همان موتور V8 استفاده می‌کرد و مجموع نیروی آن 805 اسب بخار بود. شاید در آینده و پس از ورود این مدل به خط تولید، نسخه هیبریدی آن را نیز مرسدس بنز تولید کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"