کد خبر: ۴۷۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
به گزارش خبر خودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم امضا قرارداد و تفاهم نامه 10 جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلت فرم محصولات جدید ایران خودرو گفت: صنعت خودرو ایران برای قرار گرفتن در کلاس جهانی باید در حوزه طراحی، تحقیق و فن آوری جدید توجه ویژه ای نماید.

خودروسازان باید در زنجیره تولید جهانی قرار گیرند

به گزارش خبر خودرو،  وزیر صنعت،  معدن و تجارت در مراسم امضا قرارداد و تفاهم نامه 10 جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلت فرم محصولات جدید ایران خودرو گفت: صنعت خودرو ایران برای قرار گرفتن در کلاس جهانی باید در حوزه طراحی، تحقیق و فن آوری جدید  توجه ویژه ای نماید.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، مهندس نعمت زاده در این مراسم اظهار داشت: با تفاهم نامه  و قراردادهایی که امروز منعقد می شود قطعا می توان به اهداف و جایگاه مورد نظر در صنعت خودرو دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه باید امروز به طور جدی در حوزه طراحی و توسعه پلتفرم در صنعت خودرو تلاش شود، افزود: بی شک اجلاس امروز یک حرکت جهشی در صنعت خودرو ایران است.

وی با اشاره به تفاهم نامه تولید خودروهای برقی و هیبریدی با دو دانشگاه بزرگ کشور، اظهار داشت: راه نجات ما ارتباط دانشگاه و صنعت است و باید از پایه این ارتباط محکم شود.

وزیر صنعت در ادامه به مساله مهم صادرات پرداخت و گفت: قطعا صنعت خودرو نمی تواند تنها به فضای داخل توجه کند و باید بازارهای صادراتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه برجام فضا را برای توسعه همکاری ها باز کرد چنانچه امروز صادرات قطعه مزیت کشور است.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت تولید در صنعت قطعه سازی کشور افزایش یابد و قطعا این مساله سود آوری و مزیت رقابتی را برای کشور فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ارتقا توان طراحی و تولید و کیفیت قطعه سازان باید افزایش یابد.

وی گفت: باید صنعت خودرو ایران در زنجیره تولید جهانی قرار گیرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"