کد خبر: ۴۷۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
گروه بین الملل: فیس لیفت فورد اکواسپرت 2017 برای اولین بار از نزدیک دیده شده است.

اولین تصاویر از فورد اکواسپرت در هند درز کرد

گروه بین الملل: فیس لیفت فورد اکواسپرت 2017 برای اولین بار از نزدیک دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود این خودرو در سه ماهه سوم سال جاری وارد نمایندگی های فروش هند شود.

هر دو نمونه اولیه فاش شده از این خودرو دارای پوشش استتاری هستند اما تغییراتی که در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2016 در اکواسپرت دیده شده در هر دوی آن ها مشهود است. این خودرو دارای جلوپنجره ذوزنقه ای بازطراحی شده به همراه چراغ های جلوی بزرگ تر، چراغ های مه شکن مثلثی تیز، سپرهای اصلاح شده تهاجمی و طرح به روز شده چراغ های عقب است. اکواسپرت مخصوص برزیل همچون مدل های مخصوص چین و برزیل آن، لاستیک یدک روی در صندوق عقب با روکش هم رنگ بدنه خود را حفظ کرده است.

کابین این خودرو تماما جدید بوده و به فرمان سه پره جدید، پانل تجهیزات نوین، کنسول وسط بازطراحی شده، دریچه های تهویه هوای مرکزی افقی و MID بزرگ به همراه شمارشگرهایی جدید مجهز می شود. مشخص نیست که اکواسپرت جدید به سیستم سرگرمی SYNC 3 فورد مجهز می شود یا سیستم 8 اینچی کنونی خود را حفظ خواهد کرد.

گمان می رود خط تولید موتور این خودرو نیز شامل 1.5 لیتری Ti-VCT بنزینی، 1.5 لیتری TDCi و 1.0 لیتری اکوبوست باشد. گمان می رود همه مدل های این خودرو به گیربکس دستی پنج سرعته مجهز شوند در حالی که نسخه شش سرعته DCT نیز اختصاصا برای موتور 1.5 لیتری Ti-VCT آن ارائه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"