کد خبر: ۴۷۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
گروه بین الملل: تویوتا اعلام کرده تا زمانی که در اجرای قوانین آلایندگیGST و BS VI شفاف سازی صورت نگیرد، هیچ خودروی جدیدی در بازار هند عرضه نخواهد کرد.

تویوتا فعلا هیچ خودروی جدیدی در بازار هند عرضه نمی کند

گروه بین الملل: تویوتا اعلام کرده تا زمانی که در اجرای قوانین آلایندگیGST  و BS VI  شفاف سازی صورت نگیرد، هیچ خودروی جدیدی در بازار هند عرضه نخواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز هم چنین شایعه معرفی Vios در هند در سال جاری را رد کرده است.

تویوتا نسخه های بنزینی اینووا کریستا و فورچونر را قبل از اعلام ممنوعیت خودروهای دیزلی در دهلی عرضه کرده بود. البته این مدل ها کم تر از 5 درصد فروش کلی این خودروساز را شامل می شوند و سرمایه گذاری روی آن ها تقریبا بی ارزش است. به همین دلیل تویوتا نمی خواهد با انجام اقدامات عجولانه قبل از شفاف سازی در مورد اجرای قوانین آلایندگیGST  و BS VI موقعیت های خود را از بین ببرد. تویوتا از سال 2010 خودروهای منطبق با BS IV را می سازد و اکنون آماده عرضه مدل هایی با استاندارد BS VI است.

گمان می رفت تویوتا ویوس سال جاری در هند عرضه شود و چندین بار نیز در حال تست در هند دیده شده بود. اما این خودروساز تمام شایعت در مورد عرضه آن در هند برای سال 2017 را رد کرده است. در عین حال، تویوتا اعلام کرده که در Auto Expo 2018 هند محصولاتی جدید را رونمایی خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"