کد خبر: ۴۷۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
گروه بین الملل: رنو کوئید در مرحله نهایی تست های قبل از عرضه در برزیل دیده شده است.

رنو کوئید آماده عرضه در برزیل می شود

گروه بین الملل: رنو کوئید در مرحله نهایی تست های قبل از عرضه در برزیل دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود قیمت این خودرو در 15 می اعلام شده و تحویل آن از ماه ژوئن آغاز شود. رنو به تازگی یک سایت جدید برای کوئید مخصوص برزیل راه اندازی کرده تا مشتریان بالقوه اطلاعات بیش تری در مورد آن کسب کنند.

نسخه های ممتاز این خودرو اختصاصا به رینگ های آلیاژی فلزی 14 اینچی، برف پاک کن و مه شکن عقب و قاب آینه های کناری هم رنگ بدنه مجهز می شوند. ابعاد این خودرو تا حدودی شبیه به مدل هندی آن بوده و شامل طول 3679 میلی متر، عرض 1579 میلی متر، ارتفاع 1513 میلی متر و فاصله بین دو محور 2422 میلی متر است.

چنان چه در رنو کوئید Outsider کانسپت در نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2017 دیده شده بود، نسخه مخصوص برزیل کوئید دارای کنسول وسط اصلاح شده با دکمه های شیشه ها، قفل در و مه شکن عقب در زیر نمایشگر 7 اینچی MEDIANAV و پانل تجهیزات جدید با کیلومترشمار و سرعت سنج آنالوگ و نمایشگر چند رسانه ای دیجیتال است.

یک تفاوت قابل توجه بین کوئید مخصوص هند و این مدل، ایمنی آن ها است. رنو کوئید در برزیل به خاطر مقاوم سازی زیرساخت با استفاده از استیل بسیار مقاوم، 140 کیلوگرم سنگین تر شده است. این خودرو هم چنین به صورت استاندارد به قفل صندلی کودک ISOFIX، چهار کیسه هوا و ABS مجهز می شود که می تواند خریداران زیادی را جذب کرده و کمک کند تا کوئیددر برزیل امتیاز ایمنی بالاتری را کسب کند.

زیر کاپوت این خودرو موتور 1.0 لیتری سه سیلندر Flexfuel با قددت های 79 و 82 اسب بخار و گشتاور 10.2 و 10.5 کیلوگرم متر تعبیه شده است. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی پنج سرعته یا دستی اتوماتیک شده پنج سرعته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"