کد خبر: ۴۸۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: تنها یک ماه از عرضه اولین مدل جیپ ساخت هند گذشته و به نظر می رسد این خودروساز آمریکایی از این امر رضایت دارد.

جیپ رقیب اکواسپرت را می سازد

گروه بین الملل: تنها یک ماه از عرضه اولین مدل جیپ ساخت هند گذشته و به نظر می رسد این خودروساز آمریکایی از این امر رضایت دارد.

به گزارش خبرخودرو، پس از کامپس، رنگاده کاملا جدید در هند تولید خواهد شد و پس از آن خودروی سومی با کد 526 در این کشور به تولید خواهد رسید. به نظر می رسد مدل سوم جیپ یک خودروی چهار متری برای رقابت با مدل هایی همچون فورد اکواسپرت و ماروتی سوزوکی ویتارا Brezza باشد.

2017 سال کامپس است و به نظر می رسد جیپ به خوبی رویکرد خود برای بازار هند را اجرا کرده است. کامپس که پس از جیپ گرند چروکی و رنگلر عرضه می شود با قیمتی بین 23966 تا 34016 دلار توانسته پیش فروشی بالاتر از 3 هزار دستگاه داشته باشد که رقم بالایی در کلاس شاسی بلندهای کامپکت ممتاز محسوب می شود. تولید این خودرو اکنون آغاز شده و فیات کرایسلر در پی صادرات 80 تا 100 هزار دستگاهی آن در هر سال به بازارهای فرمان سمت راست است.

پس از این خودرو جیپ رنگاده قرار دارد که نمونه های اولیه آن چندین بار در هند دیده شده اند. رنگاده که کمی کوچک تر از کامپس است با مدل هایی همچون هیوندای Creta رقابت خواهد کرد. گمان می رود جیپ قیمت پایه رنگاده را در حدود 17002 تعیین کند.

سومین محصول ساخت هند جیپ احتمالا یک کراس اوور کامپکت خواهد بود که می تواند فروش خوبی داشته باشد. گفته می شود این کراس اوور جدید حتی کوچک تر از رنگاده خواهد بود. کامپس و رنگاده هر دو بر اساس پلتفرم 500X فیات ساخته می شوند اما این پلتفرم برای یک شاسی بلند کامپکت زیر چهار متر کمی گران است. در نتیجه ممکن است محصول جدید جیپ از پلتفرم فیات آرگو بهره ببرد که نسخه ای تکامل یافته از پلتفرم پونتوی کنونی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"