کد خبر: ۴۸۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: سوبارو، ایمپرزای مخصوص اروپای خود را قبل از رونمایی این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ماه سپتامبر، به نمایش درآورد.

سوبارو ایمپرزای جدید معرفی شد

گروه بین الملل: سوبارو، ایمپرزای مخصوص اروپای خود را قبل از رونمایی این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ماه سپتامبر، به نمایش درآورد.

به گزارش خبرخودرو، جدیدترین مدل از این رقیب فورد فوکوس، ساختار منحصر به فرد موتور باکسر flat-four  و ساختار چهار چرخ فعال مدل قبلی خود را حفظ کرده اما از پلتفرم جهانی جدید سوبارو بهره می برد.

به همین دلیل بدنه ایمپرزا 5 میلی متر به زمین نزدیک تر شده و سوبارو ادعا می کند که این امر به بهبود سواری کمک خواهد کرد. سوبارو هم چنین اعلام کرده که این خودروی جدید دارای واکنش فرمان بهبود یافته نیز خواهد بود.

سوبارو هنوز جزئیات موتوری دقیق ایمپرزای جدید را منتشر نکرده است اما گمان می رود نسخه ای ارتقا یافته از موتور 1.6 لیتری مدل قبلی برای آن ارائه شود. این مدل جدید دارای گزینه های موتور بیش تری خواهد بود تا تقاضای آن افزایش یابد.

طراحی بدنه ایمپرزا اکنون کشیده تر شده و در سطح مدل های عملکرد بالای این برند یعنی BRZ و WRX STI قرار دارد. اگرچه هنوز مشخص نیست اما تودوزی این خودروی مخصوص اروپا مشابه همتای آمریکایی آن خواهد بود که شال گذشته عرضه شد. این مدل دارای سیستم سرگرمی مرکزی نوین با نمایشگر لمسی است.

سوبارو هم چنین مدل جدید خود را به تکنولوژی Eyesight مجهز خواهد کرد. این سیستم کمک راننده شامل ترمز خودکار اضطراری و کورز کنترل انطباقی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"