کد خبر: ۴۸۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: ماه گذشته میتسوبیشی تایید کرد که پاجیرو اسپرت کاملا جدید در بازار آفریقای جنوبی عرضه خواهد شد.

میتسوبیشی پاجیرو اسپرت جدید راهی بازار آفریقای جنوبی می شود

گروه بین الملل: ماه گذشته میتسوبیشی تایید کرد که پاجیرو اسپرت کاملا جدید در بازار آفریقای جنوبی عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، به تازگی این خودروساز اعلام کرده است که عرضه پاجیرو اسپرت در این بازار ماه سپتامبر خواهد بود.

چراغ های جلوی LED با LEDهای دید در روز و شوینده چراغ ها، رینگ های آلیاژی 18 اینچی، چراغ های عقب LED، سانروف، ترمز پارک الکترونیکی، کنترل دمای دو محیطه خودکار، صندلی های راننده و سرنشین برقی، سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 6.1 اینچی و سیستم سرگرمی عقب از هایلایت های تجهیزات در میتسوبیشی پاجیرو اسپرت جدید هستند.

سیستم UMS، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل انطباقی، هشدار نقاط کور، کمک استارت در سراشیبی، ASTC و کنترل ثبات در سراشیبی ویژگی های ایمنی کلیدی و کمک راننده در این شاسی بلند هستند.

نسل جدید این خودرو دارای طول 4785 میلی متر، عرض 1815 میلی متر، ارتفاع 1800 میلی متر، فاصله بین دو محور 2800 میلی متر و 218 میلی متر ارتفاع از زمین است. این خودرو در ساختار کابین 5 و 7 سرنشین موجود است و گزینه های موتور برای مدل فرمان سمت راست آن شامل 4D56 2.5 لیتری دیزلی، 4N15 2.4 لیتری MIVEC دیزلی و 6B31 3.0 لیتری MIVEC بنزینی است. گزینه های گیربکس این خودرو نیز شامل دستی پنج سرعته، دستی شش سرعته، اتوماتیک پنج سرعته و اتوماتیک هشت سرعته است.

میتسوبیشی غیر مستقیم تایید کرده است که پاجیرو اسپرت در آفریقای جنوبی به موتور 4N15 2.4 لیتری MIVEC دیزلی مجهز می شود که قدرت 133 کیلووات و گشتاور 430 نیوتون متر تولید می کند و به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته مجهز می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"