کد خبر: ۴۸۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: سدان بی ام و سری 1 به تازگی در برزیل دیده شده است.

احتمال عرضه سدان بی ام و سری 1 در بازار برزیل

گروه بین الملل: سدان بی ام و سری 1 به تازگی در برزیل دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، حضور این سدان پایه جدید بی ام و در برزیل شایعات در مورد عرضه بومی آن را تقویت می کند.

بی ام و سدان سری 1 را اختصاصا برای بازار چین ساخته بود و ماه فوریه امسال آن را عرضه کرد اما گزارشات حاکی از آن است که این خودروساز در حال بررسی موقعیت تجاری عرضه آن در بازار برزیل است. دلیل اصلی که بی ام و این خودرو را در بازارهای جهانی عرضه نمی کند نگرانی از تاثیر آن بر فروش سری 3 است که به گفته یکی از مقامات بی ام و می تواند اشتباهی مشابه عرضه سدان A3 توسط آئودی باشد.

سدان بی ام و سری 1 که بر اساس Concept Compact Sedan بی ام و ساخته شده که در نمایشگاه خودروی گوانگژو 2015 معرفی شد، رقیبی برای سدان آئودی A3 محسوب می شود. به گفته رسانه های برزیلی، بی ام و اعلام کرده که دلیل حضور سدان سری 1 در این کشور، تست سیستم های ارتباطی است. قبلا نمونه آزمون این خودرو در آلمان دیده شده بود که احتمالا برای تست جهانی و ارزیابی بوده است.

سدان بی ام و سری 1 از پلتفرم دیفرانسیل جلوی UKL بهره می برد. این سدان کامپکت دارای طول 4456 میلی متر، عرض 1803 میلی متر، ارتفاع 1446 میلی متر و فاصله بین دو محور 2670 میلی متر است. این خودرو در سه مدل 118i، 120i و 125i عرضه می شود که با موتورهای 1.5 لیتری 136 اسب بخاری، 2.0 لیتری 192 اسب بخاری و 2.0 لیتری 231 اسب بخاری بنزینی موجود هستند.

بی ام و سری 1 به صورت بومی در Shenyang چین تولید می شود و اگر در بازار برزیل عرضه شود تولید آن در کارخانه Santa Catarina انجام خواهد شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"