کد خبر: ۴۸۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: نسل سوم پورشه کاین در حال تست دیده شده و ایده خوب از گام بعدی در تاریخ کوتاه اما مهم شاسی بلندهای پورشه را نشان می دهد.

پورشه کاین 2018 تست می شود

گروه بین الملل: نسل سوم پورشه کاین در حال تست دیده شده و ایده خوب از گام بعدی در تاریخ کوتاه اما مهم شاسی بلندهای پورشه را نشان می دهد.

به گزارش خبرخودرو، تلاش این خودروساز در بازار 4x4ها برای طرفداران این برند جالب بوده اما این خودروساز اسپرت را با کمبود بودجه جدی مواجه کرده است. ماکان کوچک تر اکنون پرفروش ترین مدل پورشه است اما کاین هنوز فروش کلی مناسبی ندارد. طبق آمار منتشر شده از این خودروساز، تنها در حدود 70 هزار دستگاه از این خودرو در سال 2016 فروخته شده که حدود 30 درصد از فروش کلی پورشه را به خود اختصاص می دهد.

تصاویر منتشر شده تایید می کنند که کاین بعدی دارای ظاهری تکاملی خواهد بود اما پوشش استتاری آن می تواند یک یا چند عنصر طراحی جدید را پنهان کرده باشد.

نمی توان جلوپنجره های بزرگ جدید در جلوی این خودرو را نادیده گرفت. این جلوپنجره ها بلندتر به نظر می رسند در حالی که بزرگ تر و عریض تر از قبل نیز دیده می شوند. چراغ های جلوی بازطراحی شده زیر پوشش استتاری این نمونه آزمون قرار دارند اما می توان رینگ های جدید این خودرو را به راحتی دید.

پورشه بار دیگر در قسمت پشت این خودرو یک جفت برچسب تعبیه کرده تا طراحی واقعی چراغ های عقب آن را پنهان کند. البته می توان یک نوار LED باریک کشیده شده در عرض صندوق عقب آن را تشخیص داد. گمان می رود پورشه در این بخش از جدیدترین پانامرا الهام گرفته باشد.

کاین بعدی از ساختار MLB Evo گروه خودروسازی فولکس واگن بهره می برد که در آئودی Q7 و بنتلی بنتایگا نیز به کار رفته است. این پلتفرم در فولکس واگن توارگ بعدی و لامبورگینی Urus جدید نیز استفاده خواهد شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"