کد خبر: ۴۹۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: فورد GT ’67 Heritage ادیشن مدل 2018 در پیبل بیچ سال جاری به نمایش در می آید.

معرفی نسخه مخصوص فورد GT

گروه بین الملل: فورد GT ’67 Heritage ادیشن مدل 2018 در پیبل بیچ سال جاری به نمایش در می آید.

به گزارش خبرخودرو، فورد GT ’67 Heritage ادیشن با طرح رنگ خاص بدنه و کابین و رنگ بدنه ای ویژه به عنوان مدل 2018 و در تعداد محدود موجود خواهد بود.

بدنه این خودرو از رنگ براق قرمز مسابقه ای بهره می برد که در تضاد با نوارهای سفید تزئینات فیبر کربنی است. این مدل Heritage ادیشن همچون خودروی مسابقه GT40 Mark IV برنده لمانز 1967 دارای برچسب شماره یک سفید یخی روی کاپوت و درها است. رینگ های آلومینیومی 20 اینچی یک تکه این خودرو دارای روکش نقه ای ساتنی با لبه های مشکی هستند. ظاهر این خودرو با کالیپرهای ترمز قرمز و قاب آینه های کناری نقره ای تکمیل می شود.

در کابین این خودرو تریم چرمی جدید برای صندلی های فیبر کربنی با دوخت قرمز متضاد تعبیه شده که برای فرمان نیز به کار رفته است. همچنین قفل کمربند ایمنی این خودرو قرمز است در حالی که پدال های آن خاکستری هستند. جزئیات دقیق تر این خودرو شامل روکش استیل تیره ساتنی روی پانل تجهیزات، دستگیره های در و x-brace است در حالی که تودوزی درها، دریچه های تهویه هوا و کنسول وسط فیبر کربنی مات این خودرو را کامل می کنند.

هر یک از مدل های این خودرو نیز با شماره سریال مخصوص به خود عرضه خواهد شد.

فورد GT ’67 Heritage ادیشن مدل 2018 یادبودی برای خودروی مسابقه GT40 Mark IV است که با رانندگی Dan Gurney و A.J. Foyt در لمانز 1967 پیروز شده بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"