کد خبر: ۴۹۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: تمرکز هوندا بر برقی سازی می تواند با عرضه یک مدل هیبریدی اختصاصی در سال 2018 در بازار ایالات متحده همراه شود.

هوندا روی ساخت نیرومحرکه جدیدی کار می کند

گروه بین الملل: تمرکز هوندا بر برقی سازی می تواند با عرضه یک مدل هیبریدی اختصاصی در سال 2018 در بازار ایالات متحده همراه شود.

به گزارش خبرخودرو، هوندای هیبریدی جدید که در نمایشگاه خودروی دیترویت ماه ژانویه تایید شد در ایالات متحده تولید شده و از دو موتور برقی و موتوری احتراقی بهره خواهد برد.

خودرویی که این نیرومحرکه در آن تست می شود بر اساس هوندا سیتی مخصوص هند ساخته شده که نسخه سدان جاز است که در بازارهای دیگر به فروش می رسد. یکی از دلایل طول زیاد این خودرو ایجاد فضای کافی برای بسته های باطری بزرگ آن است.

نیرومحرکه این خودرو می تواند به نسخه به کار رفته در هوندا آکورد کنونی مرتبط باشد که در ایالات متحده به فروش می رود. این خودرو از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با کمک الکترونیکی بهره می برد که قدرت کلی 212 اسب بخار تولید می کند.

هوندا اطلاعاتی از این خودروی آزمون منتشر نکرده و حتی تایید نکرده که این خودروی هیبریدی جدید در اروپا نیز به فروش می رسد یا خیر. اما هوندا اعلام کرده که 50 درصد از تمام خودروهای جدیدی که طی دو سال آینده عرضه می کند بخشی از برقی سازی را در نیرومحرکه خود خواهند داشت. این امر نشان می دهد که احتمالا این نیرومحرکه به نحوی در اروپا نیز راه خواهد یافت.

تمایل هوندا به برقی سازی نتیجه تمایل آن به کاهش میزان آلایندگی CO2 به نصف تا سال 2050 است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"