کد خبر: ۴۹۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: شرکت بی ام و تصویر تیزر جدیدی از کانسپت رودستر خود قبل از رونمایی در نمایشگاه پبل بیچ کونکورسو د الگانس منتشر کرده است.

انتشار تصویر تیزر بی ام و Z4 کانسپت

گروه بین الملل: شرکت بی ام و تصویر تیزر جدیدی از کانسپت رودستر خود قبل از رونمایی در نمایشگاه پبل بیچ کونکورسو د الگانس منتشر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که به عنوان پیش نمایشی از نسل بعدی Z4 طراحی شده است، به لطف انحناهای ظریف و یک جلوپنجره خاص بی ام و از یک طراحی بسیار زیبا و شیک در قسمت جلو بهره می برد. این کانسپت همچنین به چراغ های LED خاص و یک کاپوت خوش تراش مجهز شده است.

این نوع طراحی اسپرت به قسمت عقب خودرو نیز سرایت کرده و شاهد یک پنجره عقب متفاوت و آینه های دید عقب باریک هستیم. در این خودرو از دریچه های هوای گلگیر جلو نیز استفاده شده، طراحی بدنه نیز بسیار جالب می باشد که تا گلگیرهای عضلانی عقب ادامه پیدا می کند. از دیگر موارد قابل توجه می توان به رینگ های آلیاژی بزرگ و پشت سری های شیک صندلی های جلو اشاره کرد.

بی ام و جزئیات این خودرو را هنوز منتشر نکرده و فقط به گفتن این که مدل یک کانسپت اسپرت و آینده نگرانه می باشد و تصور کمپانی از یک رودستر مدرن را به نمایش می گذارد بسنده کرده است.

آدریان فن هویدونک، از مدیران بخش طراحی بی ام و در مورد این مدل کانسپت می گوید: "این کانسپت زبان طراحی جدید بی ام و را از تمامی دیدگاه ها و با تمامی جزئیات به نمایش گذاشته است. از طراحی پویای قسمت جلو تا گوشه های تهاجمی در قسمت عقب؛ چند خط و تعامل ظریف بین سطوح کافی است تا حسی از قدرت و احساسات را در ذهن مخاطب ایجاد کند."

این خودروی کانسپت روز 17 آگوست رونمایی خواهد شد و بی ام و تایید کرده که این خودرو قرار است سال آینده وارد خط تولید شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"