کد خبر: ۴۹۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: شرکت خودروسازی آستون مارتین نخستین تصاویر رسمی را از دو خودروی ونکوئیش زاگاتو اسپیدستر و شوتینگ بریک منتشر کرد.

رونمایی از آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو اسپیدستر و شوتینگ بریک

گروه بین الملل: شرکت خودروسازی آستون مارتین نخستین تصاویر رسمی را از دو خودروی ونکوئیش زاگاتو اسپیدستر و شوتینگ بریک منتشر کرد.

به گزارش خبرخودرو، این دو خودرو که به زودی قرار است به دو مدل کوپه و وولانته بپیوندند، برای کمپانی بسیار موفقیت بزرگی بوده اند و آستون مارتین تمامی مدل هایی که از نسخه اسپیدستر تولید خواهد کرد را فروخته است. این موفقیت وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانید مدل مذکور تا سال دیگر وارد خط تولید نخواهد شد.

ونکوئیش زاگاتو شوتینگ بریک جدیدترین نسخه خودرو محسوب می شود و از یک طراحی بدنه زیبا بهره می برد که بدون شک توجه خیلی ها را به خود جلب خواهد کرد. آستون مارتین تنها چند تصویر از مدل منتشر کرده ولی کمپانی می گوید این خودرو یک مدل دو سرنشین با طراحی سقف خاص می باشد. داخل سقف این خودرو یک لایه شیشه نصب شده که اجازه می دهد نور داخل کابین وارد شود.

از دیگر موارد قابل توجه داخل کابین، مدل شوتینگ بریک از تریم فیبر کربنی Herringbone، دکمه های کنترلی آنودایز شده، و روکش صندلی چرمی بهره می برد. درب عقب خودرو هم برقی بوده و با باز شدن خود، طراحی بسیار لوکس و جذاب قسمت عقب خودرو را به نمایش می گذارد.

تنها 325 دستگاه از خودروی زاگاتو تولید خواهد شد که شامل 99 دستگاه کوپه، 99 دستگاه وولانته، 99 دستگاه شوتینگ بریک و 28 دستگاه اسپیدستر می شود. این موضوع سبب می شود تا این مدل ها بسیار خاص و کم یاب باقی بمانند. هرچند مارک ریچمن، از مدیران ارشد آستون مارتین تایید کرده که برخی از مشتریان آن ها، از هر نسخه یک دستگاه را برای خود سفارش داده اند!

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"