کد خبر: ۴۹۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: نیسان نوت e پاور که سال گذشته در ژاپن به فروش رسید اکنون در نمایشگاه خودروی اندونزی 2017 به نمایش درآمده است.

نیسان نوت e پاور یک مدل هیبریدی است

گروه بین الملل: نیسان نوت e پاور که سال گذشته در ژاپن به فروش رسید اکنون در نمایشگاه خودروی اندونزی 2017 به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرخودرو، نیسان نوت با فیس لیفت در سال گذشته نیرومحرکه جدید این خودروساز را معرفی کرد که e پاور نامیده می شود. نوت e پاور دارای تکنولوژی خودروی برقی نیسان لیف است که پرفروش ترین خودروی برقی دنیا محسوب می شود. در حالی که باطری لیف با اتصال به برق شارژ می شود، نوت e پاور از موتور بنزینی کوچکی بهره می برد که باطری آن را شارژ می کند. با توجه به عدم نیاز به شارژری خارجی، نوت e پاور گزینه ای کاربردی تر برای بازارهایی است که تمایل به خودروهای برقی بالا است اما زیرساخت شارژ مانع خرید آن ها می شود.

موتور بنزینی در نوت e پاور یک نسخه HR12DE دمش طبیعی سه سیلندر است که قدرت 79 اسب بخار و گشتاور 103 نیوتون متر تولید می کند. موتور برقی EM57 این خودرو قدرت 109 اسب بخار و گشتاور 254 نیوتون متر تولید می کند. در موقعیت های چالشی که شتاب بیش تری نیاز است، موتور برقی این خودرو هم از باطری و هم از موتور بنزینی نیرو می گیرد. هم چنین راننده می تواند خودرو را در حالت تمام بنزینی نیز هدایت کند در حالی که طیف حرکتی تمام برقی آن در حدود 40 کیلومتر است. میزان بهره وری سوخت این خودرو 1 لیتر در هر 37.2 کیلومتر است که حتی از سوزوکی آلتو نیز بهتر است.

نیسان نوت e پاور در ژاپن در نسخه های S، X و Medalist ارائه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"