کد خبر: ۱۰۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۸۹
به گزارش خبرخودرو ،شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به صورت هفتگی کلیه خودروهای تولید شده در داخل کشور را در ۹ معیار مورد ارزیابی قرار می دهد که در آخرین ارزیابی بعمل آمده، تندر90 تولید شده در شرکت پارس خودرو ...

ایمنی در سیستم ترمز تندر90 پارس خودرو

به گزارش خبرخودرو ، تندر90 شرکت پارس خودرو در آخرین آدیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از نظر ایمنی هم بالاتر از رقیب ایران خودرویی خود قرار گرفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی شرکت پارس خودرو ، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به صورت هفتگی کلیه خودروهای تولید شده در داخل کشور را در ۹ معیار مورد ارزیابی قرار می دهد که در آخرین ارزیابی بعمل آمده، تندر90 تولید شده در شرکت پارس خودرو در معیارهای فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، تجهیزات الکتریکی، صداهای غیر عادی، نفوذ آب و ترمز هیچگونه نمره منفی را کسب نکرده و در معیارهای تزئینات داخلی و خارجی و بدنه بهتر از تندر90 ایران خودرویی خود بوده و به دلیل کسب نکردن نمره منفی در تجهیزات ایمنی همچون ترمز و بدنه، از ایمنی بیشتری نسبت به محصول سایر شرکت های تولید کننده این محصول است.

بر اساس این گزارش و اعلام نتایج آخرین رتبه بندی کیفی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تندر90 شرکت پارس خودرو در رتبه چهارم جدول رده بندی با کیفیت ترین خودروهای ساخت داخل، و دو پله بالاتر از تندر90 تولیدی سایر شرکت های تولید کننده این خودرو قرار گرفت.

در این گزارش آمده است: تندر90 شرکت پارس خودرو در سه و دو هفته گذشته و همچنین در هفته گذشته

( 14/02/89 الی 20/02/89 ) به ترتیب تنها با 0/30 ، 0/30 و 1/28 نمره منفی نسبت به 6/38، 8/33 و 3/31 رتبه منفی تندر90 تولیدی ایران خودرو، با اختلاف کیفی محسوسی، بالاتر از محصول سایر شرکت های تولید کننده این خودرو قرار گرفت.

این گزارش حاکی است مگان تولید شده در شرکت پارس خودرو نیز در این آدیت حائز رتبه سوم این جدول شد و خودرو ماکسیما که در بیشتر ارزیابی های بعمل آمده رتبه اول این جدول را به خود اختصاص می داد، در این آدیت حضور نداشته است.

در پایان این گزارش آمده است شرکت پارس خودرو در راستای تحقق اهداف خود که حفظ و ارتقاء کیفیت و جایگاه کیفی ترین خودروساز کشوراست، تولید خودروهای خود را با شمارگان و کیفیت در حال افزایش ادامه خواهد داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"